verking i korsryggen

Hei87

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Det verker så innmari i korsryggen på meg. Blir snart gal. 8+0 i dag. Noen flere som har det sånn? Hadde bekkenløsning sist gang, men ikke verre enn at jeg fungerte. Håper virkelig ikke det blir verre denne gangen da jeg har en liten en å ta hensyn til. Dårlig nok samvittighet allerede da formen ikke er helt på topp. Biter tenna sammen når jeg er alene med mini, men når gubben kommer hjem er det han som må ta over lekinga.

Kjenner den;) Verste er sånn bøying som du har da du skal ta ut ting fra oppvaskmasinen

Nei kan ikke si jeg kjenner det enda :)
Var egentlig i fin form sist og med tanke på at jeg fort får spenninger i ryggen.

God bedring :)

JaaaaA :-( veker veldig og stikker nede i bekkenet..som om noen setter en kniv inn der :-/ kommer når eg bøyer meg og løfter.. det er det en del av med ei på 1,5 år og fysisk jobb i fjøset. Hadde og store smerter sist i bekkenet og blir helt deprimert av tanken om det samme skjer denne gangen :-/

8+3 nå

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har også hatt litt vondt i korsryggen. Særlig på kvelden. Men kan det være bekkenet allerede? Trodde deg var slikt som kom senere jeg. Er 9+2

Håper ikke det er bekkenet. Begynte å merke det rundt uke 12 sist gang. Men veit noen merker bekkenet allerede før positiv test. Skulle nok vært litt flinkere på å gå tur og trene litt nå, men blir jo uvel av å gå 50 meter. Så da utgår det akkurat nå.

Back
Topp