Verking i korsryggen allerede?

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Hjelpe meg... 4+6 i dag og de siste dagene har det verket i korsryggen når jeg sitter eller ligger i sofaen. Ikke stråling eller noe, men kjennes ut som det hadde vært sabla digg med en hard massasje nedi der liksom :p Merker det spesielt godt når jeg ligger på magen av alle ting. Kjenner lite under fysisk aktivitet.

Er det normalt SÅ tidlig? Oppsøke fysio? Jeg er ellers normalvektig og trener regelmessig

Første symptomet mitt denne gangen :) ifølge jordmor var dette helt vanlig. Kunne visst like gjerne merke det i korsryggen, som i magen ved en graviditet :)

Oh yes!! Har mye vondt nedi ryggen. Men verken fysio eller kiropraktor vil behandle der i første trimester, sånn er det her ihvertfall så må bare holde ut til etter uke 12 :)

Samme her, hatt det siden positiv test,akkursr som om jeg er støl i korsryggen. Har blitt litt bedre i det siste, har fått meg hev/senke-pult på jobb som hjalp veldig! Ellers er det å gå turer som hjelper på for min del. :)

Mye verk i korsryggen og om jeg har gått mye på feil underlag så verker det i hoftene og nedover lårene. Så her er det nok bekkenet som har begynt. Prøver å trene for å holde det vedlike så lenge som mulig

Jeg og hadde det sånn, i starten. Gikk over etter uke 6. Nå bare murrer det litt innimellom :cat:

Har det slik, begynte vel for ca 2 uker siden. Store smerter med stråling når jeg sitter i ro. Skal til fysio min på førstkommende onsdag så håper det kan hjelpe litt

Første graviditetstegnet mitt. Kom rundt uke 4, ga seg rundt uke 6. Legen sa det kunne være voksesmerter

Back
Topp