Verker...

x1x83modell

Elsker forumet
Flere som har begynt å merke det i bekkenet?
Plutselig denne uka har jeg begynt å verke i siden forran, liksom i "bikini linjen"...så glemte jeg å si det til legen i går, for jeg har liksom ikke tenkt at det har en sammenheng med bekkenet...men,men er jo ingen til legen kan gjøre uansett!

Bekkenet ja, det har plaga meg siden i uke 10... sliter stadig med smerter i bekkenet

Å ja..  Her verker det hele tiden.  Har bekkenløsning både foran og bak, fikk det bak først, da jeg var ca 2-3 mnd på vei.  Og fikk det foran for ca en mnd siden..  Går til fysiotarapaut to ganger i uken, men skal muligens begynne å gå dit tre ganger fra neste uke av..  Ikke noe godt, men det går jo over etter hvert etter fødselen.. 

Ja vi begynner å bli "tunge og store" jenter, så er vel nokså vanlig med smerter i bekkenet. Selv har jeg hatt bekkenløsning fra uke 5 [:'(], men det har blitt mye verre de siste ukene. Men nå er fysioterapeuten min enedlig tilbake fra ferie, så på mandag kl 11 så håper jeg at hun får knadd det opp en del.

Huff...høres jo ikke akkurat lystig ut dette da![&:] men vi må jo lide litt for våre engler....[:D] blir vel ikke akkurat å lide for skjønnheten....

Back
Topp