verker så rundt livet

Jakobe4

Betatt av forumet
Ja eller rundt hoftene og baken og fram over skam beinet og i låra...Hadde bekkenløsning sist men kan ikke huske det helt slik..

Flere??

Har en jobb som jeg går mye i og løfter mye tungt....Men trudde ikke dette korte svangerskapet var plaget av det så tidlig...

Ja, eg bynn få skikkelig vondt i korsryggen.. Kan bli et veldig artig svangerskap dettan, med bekkenløsning og en mann som jobber 3 uker på havet og er heime 3 uker, og dessuten ikke en einaste eg kjenne sia vi nettopp har flyttet til bergen :P hehe.. Men har også vondt av og til sånn som du beskriver det, over skambeinet og i hoftene.. er sikkert normalt.

Fikk bekkenløsning tidlig med vesla, så er ikke voerraska over at det er det som ligger på lur nå, vodt i korsryggen, å kjennes ut som bekkenet går ut av ledd eller noe innimellom.

Voooondt. men det må til det å ;)

Jeg har det også akkurat slik du beskriver. Men har avskrevet det med at det er normalt:-)

Håper bare ikke det blir sånn hele svangerskapet :-/

LiteGo skrev:
Jeg har det også akkurat slik du beskriver. Men har avskrevet det med at det er normalt:-)

Håper bare ikke det blir sånn hele svangerskapet :-/

Aner ikke om det er normalt...Merker jo at jeg blir værre etter en dag på jobben, så er jo tydelig at hoftene og ryggen ikke tåler så mye nå...

Skikkelig plagsomt er dette hvertfall... Verker enda liksom og det er jo mange timer siden jeg var ferdig på jobb... To dager igjen så en dag fri...

Back
Topp