VERKER i ribbeina

Sjefsmamma

Elsker forumet
Auu nå begynner det her å bli plagsomt. Særlig på venstre side, under puppene verker det nesten hele tiden nå. Helt øm i ribbeina av magen som presser oppover. Jeg har ikke så lang rygg så er sikkert derfor for mange av mine høye gravide venninner har ikke dette problemet. Gleder meg sånn til magen skal synke litt..men er vel lenge til enda 

30+3 idag...

Ja, det er ubehagelig! Jeg er lang i ryggen, men det kjennes ikke ut som jeg kan få strekt meg nok!

Usj..ikke no særlig! Jeg er også lita, men merker ikke noe til det enda.

Jeg har ganske så kort rygg men kjenner ikke antydning engang- men nå ligger kula mi skikkelig "utenpå"- ser nesten ut som jeg bare har tatt en ball i gensern:) Kanksje derfor jeg ikke kjenner noe til det? All sparking kjennes liksom mer utenpå enn inni. I tillegg mer nedover action enn oppover:) Han har tydleigvis favorittstilling inni der!

Jeg har ganske så kort rygg men kjenner ikke antydning engang- men nå ligger kula mi skikkelig "utenpå"- ser nesten ut som jeg bare har tatt en ball i gensern:) Kanksje derfor jeg ikke kjenner noe til det? All sparking kjennes liksom mer utenpå enn inni. I tillegg mer nedover action enn oppover:) Han har tydleigvis favorittstilling inni der!

Det er ikke sikkert det er så lenge til magen synker. Min snuppe har lagt seg med hodet ned, og de sier hun har tenkt til å bli der nå siden hun har ligget der i flere uker allerede:)

Jeg er 29+6 og gudhjelpemeg..! Jeg har konstant ei rumpe i ribbeina på høyre side og to små føtter som sparker på venstresiden.. Det er verst på høyresiden, for presset er hele tiden, nesten ikke pause og i tillegg kommer det harde støt når han presser seg opp den veien. Jeg har veldig kort rygg, så det har nok sitt å si. Det var det samme i forrige svangerskap også..

Back
Topp