Verker i foten!

Mamasusie

Forelsket i forumet
Igår prøvde jeg meg på et bekkenkurs, for å se om det med kan hjelpe litt, veldig godt å få trene på den måten!
Men etter jeg kom hjem føltes det ut som om noe ligger i klem i foten så gjør at den verker sykt! Det er ikke gangsperre. Merket allerede da jeg kjørte dit, at foten begynte å føles merkelig ut, og den ble bare verre og verre.
Har hatt noe lignende greier før, og det har gått over. Håper det gjør det denne gangen og. Etter jeg har sittet en liten stund og skal opp å gå er det såvidt jeg ikke går i bakken så vondt som det gjør å trakke på foten!

Noen som har opplevd noe slikt?
 
nei,dessverre. Håper du får et raskt svar. Høres ikke mye godt ut
 
Hvis du blir mer hoven i den ene foten enn i den andre, at den blir litt spent, evt at den blir litt rødlig, vond og det ikke avtar innen snar tid vil jeg råde deg å gå til legen. Er sikkert en bagatell, men man må alltid utelukke dyp venetrombose (blodpropp), noe man har større fare for å få spesielt i leggene under graviditet. Så ikke vent for lenge med dette om det ikke gir seg. Hvis du nettopp har reist med fly er det også mer sannsynlig at det kan være dette. veldig viktig å bevege beina på flyet jenter!!! Og gjerne bruke støttestrømper! Lykke til, håper det bare er en bagatell som går fort over. 
 
Takk for svar jenter :)
Det har heldigvis godt over, så satser på det ikke er noe. Gikk over igår ettermiddag faktisk, da fikk jeg gangsperre i lårene istede. Så er sikkert treningen som gjør det.
Idag er det så vidt jeg klarer å sette meg ned så vondt gjør det :p hehehe
På tide å begynne å trene ja!!
 
Men om det skulle det komme igjen uten at jeg har trent eller noe slikt, så kommer jeg nok til å ringe legen. Har tenkt litt på det med blodpropp også, litt redd for det :/
 
Back
Topp