Verker/dunker i venstre side

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Er det normalt? Kanskje i eggleder eller eggstokk? Kommer liksom sånn pulsering og det verker og gjør vondt. Er 4+2 I dag.
Og går det an å ha luft i eggstokkene? Er så redd jeg...

Synes du skal ta kontakt med legevakt med en gang. Du at du er gravid og har smerter i siden.
Det er normalt med stikkinger, men etter å ha hatt exu så synes jeg alt sånn skal taes på alvor :)

Men er 90% sikker på at det er helt normalt :)

At livmoren strekkes kan være ganske vondt, jeg hadde mye stikking et par dager.

Men hvis det verker veldig og er veldig vondt over lengre tid og smerten kommer i jevne intervaller vil jeg anbefale deg å konferere med legevakt for å utelukke at det er noe galt.

Jeg nevnte det for gyn. Men hun sa ikke noe om det. Annet enn at det så ut som eggløsningen skjedde på venstre side. Er ikke uutholdelig bare ubehagelig når det skjer. Men har vært bedre i dag som jeg har vært opptatt heldigvis

Jeg ville ringt legevakt og spurt ettersom det sammenfaller med symptomer på ex.u - selv om det mest sannsynlig ikke er det! Bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite :)

Eg og hadde skikkelige smerter her en natt! Da var eg i uke 4.. det var så vondt og eg fikk ikke sove pga. Det.. [emoji26]
Men det gikk over! Og alt er bra nå! Så hva det var er ikke godt å si..
Men etter eg opplevde spontanabort i april, har eg mye mer roen nå.. Alt går bra så lenge det ikke er mye blod og enorme smerter! Eg erfarte at det er for dumt å ta sorgene på forskudd i første trimester, en blir bare helt ødelagt av det..

Så bare nyt alt til det fulle! Det er ikke alle som er så heldige! [emoji173]

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app

Back
Topp