Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det flere som har verkende ben for tiden? Jeg klarer ikke å stå/gå mer enn 30 min om gangen før bena ikke klarer mer. Har ikke mye vann i kroppen så undrer litt på hva dette kommer av. Gode råd mottas med takk!
Støttestrømper!!! Kan ikke få anbefalt det nok!! Hadde så utrolig vondt i høyre legg/bein og skjønte ikke hva det var. Har ikke vann i de, men fant etter hvert ut at hvertfall en av årene var litt overbelasta. Etter jegbegynte med støttestrømper er det helt borte! Men må gå ned de hele tiden da:/ Tar de av når jeg sover eller er på stranda
Helt vanlig magnesium ja har sjekket både med fastlege og med jordmor på Riksen ved forrige svangerskap. Helt trygt å ta! Hjelper godt om du har litt kramper i leggene om natta for eksempel.
Lurt å ha opp beina så ofte så mulig og drikke mye.... syntes det selv er vanskelig å få til å gå med støttestrømper, da jeg nå har mine fysiske begrensninger pga mage. Det er også viktig at jm. Følger litt med på det.
jm sa til meg at hun dessverre ikke hadde noe mer trøstende ord enn at det ville gå over når han kom til verden .
verkingen kommer av at blodårene ligger i klem, da den lille stjeler mye av blodet, som igjen gjør at blodet ut til føtter og armer går tregere. Mine fingrene på høyre arm, kjenner jeg snart ikke pga at de har døset bort, jeg har også mye verking i bena. Men jeg har jo i tillegg mye, mye vann i kroppen...
Håper du finner noe som hjelper litt og du slipper mye vann i kroppen