Verkende armer..noen som vet?

FirstTime

Elsker forumet
Begynner lurer jeg altså. For tre uker siden begynte jeg få så vondt i høyre arm. Kommer mest fra skulder. Det verker og dunker i armen og den kjennes litt sprengt. Jeg tenkte att jeg har sikkert bare ligget litt feil. Men nå har jeg hatt vondt i tre uker og i natt var det helt sjukt vondt. Det verket og dunket så fælt att selv om jeg var grisetrøtt klarer jeg ikke sove. Nå begynner jeg få vondt i andre arm og. Og ikke nok med det. Varmen de siste to dagene har fått hele kroppen til hovne opp. Men det vet jeg er bare vann så det er jo normalt sikkert. Men hva med armene?? ble litt redd da jeg leste om ei som hadde blodpropp i ett ben...

Tok det opp med jordmor og hun målte blodtrykk og sånn men fant ikke noe galt. Så jeg skal til legen til uken..men lurer jo fælt

Jaja..blir en deilig natt i natt tenker jeg. Sår hals, uroben, verkende armer, sure oppstøt, halsbrann og en overaktiv ungen :S

I need sleep

Hmm..håper jeg ikke har skrevet for mange klage innlegg...sorry.

Klem

Har faktisk hørt at man kan verke i skuldrene under tidlig i svangerskapet.... tror der var her på BV jeg leste det en plass...

var hos legen idag og jeg fikk iallfall avbekrefta det jeg var redd for, blodpropp. Men ikke så gøy vite att jeg her scenebetennelse heller. Legen og jeg kan ikke skjønne annet enn att det kommer fra for mye ligging på skulder. Men jeg klarer ikke ligge på rygg lenger så ja..hva skal man gjøre. Får prøve variere litt med armstilling..

jeg har dunking i armene til tider og smerter i håndleddene, men legen sa det var pga allt vannet i kroppen som presset på noen nerver...

Back
Topp