verk på høyre side i nedre magedel.

#Mamma#

Forelsket i forumet
Har en del smerter der som er der plutselig så et de vekke. Er ikke de der ligament båndene er ikke den følelsen. Men litt smerter å ubehag. Noen som har hatt det før? Skulle til legen i dag ,men han var syk så nå blir det ikke før om en uke. Hvis det ikke forsvinner så tror jeg det blir egenmld på meg. Tørr nesten ikke å bevege meg i frykt at det skaL være noe..
 
Hallo!:)

Det er dessverre normalt å kjenne ubehag i forbindelse med graviditet. Det seies at det skal vere så naturleg å vere gravid, men når evolusjonen utvikla oss mennesker til å gå på to bein uten hjelp frå armane vart både svangerskap og fødsel tyngre for oss kvinner.

Kroppen er i fullstendig forandring, sjøl om det ikkje synast så godt.
Dersom du er veldig bekymra kan du ringe til ei jordmor eller be om tlf time med ein anna lege.

Eg personleg trur du ikkje har noko å bekymre deg for.

Har hatt ein spontanabort, og då kom blodet samtidig som smertene..

 
Har hatt en SA jeg og sikkert derfor jeg er litt bekymret. Heldigvis blør jeg ikke. Får nok se det litt ann. Men har ikke hatt det slik med mine 2 andré..
 
Jeg har akkurat samme som deg i høyre side. men jeg tror at egget festet seg i høyresiden og derfor blir det slik. Både strekk, stikk å smertene mine har vært mest mot høyre side :)
 
Back
Topp