Verk i korsryggen

Snibelsnabel

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
I natt har det verket sånn i korsryggen. Har ligget med varmepute på, og det har hjulpet. Er som en konstant verk, ikke noen tak eller noe sånn.
Noen andre som har slitt med det? Trodde dette kom nærmere fødsel sist gang...
Usikker om det er bekkenrelatert, eller livmoren- som i mensverk. Men minner jo litt om sånn jeg har i dager før mensen.
 
Har hatt det her også. Tror det er båndene som strekker seg :)
 
Har hatt det et par ganger, såpass at jeg måtte ty til en paracet.
 
Okei, da er det sikkert ingenting å bekymre seg for. Er bare så slitsomt når det verker sånn..
 
Jeg har hatt det daglig i et par uker nå. Kjennes ut som om mensen er rett rundt hjørnet! Har ikke bekymret meg så mye enda, men tenkte nevne det for legen når jeg skal dit om 10 dager..
 
Etter å ha snakka litt med søsteren min endte det med at jeg ringte føden. Kan ikke huske denne type verk før i dagene før fødsel sist svangerskap. de ville ha meg inn til en sjekk siden jeg var ikke var i uke 34 enda, og da ønsker man å stoppe en evt fødsel så tidlig som mulig.

Har blitt sjekket med ctg, UL og vaginal UL, og alt var helt fint. Føler meg litt teit som dro inn, men godt å vite at jeg ikke trenger å bekymre meg for disse smertene hvertfall!
 
Etter å ha snakka litt med søsteren min endte det med at jeg ringte føden. Kan ikke huske denne type verk før i dagene før fødsel sist svangerskap. de ville ha meg inn til en sjekk siden jeg var ikke var i uke 34 enda, og da ønsker man å stoppe en evt fødsel så tidlig som mulig.

Har blitt sjekket med ctg, UL og vaginal UL, og alt var helt fint. Føler meg litt teit som dro inn, men godt å vite at jeg ikke trenger å bekymre meg for disse smertene hvertfall!
Bedre med en sjekk formye :) godt alt er bra! Jeg kjøpte massasje pute sist på enklere liv med varme. Den var nydelig de siste ukene. Hadde så mye smerter at jeg oftere enn ønskelig måtte ty til Paracet bare for å få litt søvn, helt til jeg fikk den puta ;)
 
Etter å ha snakka litt med søsteren min endte det med at jeg ringte føden. Kan ikke huske denne type verk før i dagene før fødsel sist svangerskap. de ville ha meg inn til en sjekk siden jeg var ikke var i uke 34 enda, og da ønsker man å stoppe en evt fødsel så tidlig som mulig.

Har blitt sjekket med ctg, UL og vaginal UL, og alt var helt fint. Føler meg litt teit som dro inn, men godt å vite at jeg ikke trenger å bekymre meg for disse smertene hvertfall!

Jeg tenker at man aldri skal føle seg teit for at man drar inn og får en sjekk. Sier magefølelsen at man skal gjøre det, så er det best!
Godt å høre alt er i orden:)
 
Bedre med en gang for mye enn for lite! :) vært der selv jeg og godt å vite at alt er bra :)
 
Etter å ha snakka litt med søsteren min endte det med at jeg ringte føden. Kan ikke huske denne type verk før i dagene før fødsel sist svangerskap. de ville ha meg inn til en sjekk siden jeg var ikke var i uke 34 enda, og da ønsker man å stoppe en evt fødsel så tidlig som mulig.

Har blitt sjekket med ctg, UL og vaginal UL, og alt var helt fint. Føler meg litt teit som dro inn, men godt å vite at jeg ikke trenger å bekymre meg for disse smertene hvertfall!
Bedre med en sjekk for mye :) Så bra at alt så bra ut :)
 
Jeg er jo enig! Er jo det jeg sier til alle andre, men det er vanskeligere når det gjelder en selv;)
 
Spurte jordmor om dette i går og hun sa det var hent normalt mot slutten, i og med at alt strekkes ekstra mye og at det er tyngre og snu seg osv.
 
Jeg ville også dratt inn og få det sjekket hvis jeg opplevde noe sånt.
Så bra at alt var fint. Har ubehaget/smertene gitt seg nå?
 
Jeg ville også dratt inn og få det sjekket hvis jeg opplevde noe sånt.
Så bra at alt var fint. Har ubehaget/smertene gitt seg nå?

Godt å høre! :) Ja det har faktisk gitt seg. Det varte ett par dager! Så jeg er glad for å ha sjekket det ut!

Det som skremte meg litt var at det var samme type verk som jeg hadde i dagene før og etter vannet gikk sist fødsel. Fikk aldri rier av meg selv, men hadde denne verkingen i korsryggen. Var jo moden da jeg ble satt i gang, så det hadde jo skjedd noe nedi der!
Fikk nå sjekket ut at det ikke er noen modning på gang, så da slapper jeg av!:)
 
Back
Topp