verk i hofter....

Tananka

Glad i forumet
Den siste uka har jeg fått vondt i hoftene når jeg skal reise med opp fra gulvet og når jeg går i trapper. Prøver å tenke å "vrikke på rumpa" når jeg går, husker jeg leste det første gang jeg gikk gravid... Men så er det så rart for sist gang hadde jeg ingen problemer med bekkenet eller hoftene, annet enn helt på slutten. Hadde danseforestilling dagen før jeg føda..
Kan det være så forskjellig? Kan jeg få problemer med bekkenet så tidlig denne gang? wææææ!!! Noen tips? bør jeg gå til fysioterapaut så fort som mulig, eller? 

Må legge til at jeg danser fortsatt og har nå litt gangsperr i lår og hofter men virker ikke som vanlig gangsperr det her.... 

Men svømming forresten, det er vel bra?

har fått samme problemet... fikk beskjed av legen at det som gjorde vondt skulle jeg holde meg borte fra. Tenkte å prøve svømming men har ikke kommet så langt.. Det kan begynne når som helst, uavhengig av forrige svangerskap 

Husker jeg sist gang gikk å lurte på om det virkelig kunne være så vondt pga bekkenet, siden jeg ikke merka noenting.. MEN der fikk jeg den i fleisen! 

Får bare håpe at det ikke utvikler seg til det verre så skal jeg prøve å holde meg i aktivitet så sant det ikke er smertefullt... 

Jeg var sykmeldt fra uke 16 sist pga bekkenløsning, og i går når jeg var ute å trilla merket jeg det igjen. Har jo akkurat blitt kvitt smertene(3mnd ca) og så kommer de allerede tilbake.
Men svømming og sykling er bra... men ikke sånn brystsvømming. For det er visst kjempe dumt for bekkenet.

Back
Topp