verk i fingrene :/

idamor4

Flørter med forumet
Har i det siste fått skikkelig verk i fingrene. Har begynt å lure på om jeg er på tur å utvikle leddgikt! Det føles som om noen prøver å dra fingrene fra hverandre i leddene om dere skjønner, det kommer i sånne tak. Er det noen andre som plages med det samme nå under graviditeten? Eventuelt vet hva jeg kan gjøre for å forebygge dette? Alt tas imot med STOR TAKK, for dette er så ubegripelig ubehagelig og vondt!

Jeg fikk det etter fødselen til førstemann, og har ikke helt blitt kvitt det etterpå.
Legen mente det var noe hormonbetungt leddgikt.
Ingen utslag på prøver.
Mine fingre verker mest om natta :(

Når jeg gikk gravid forrige gang fikk jeg mye vann de siste ukene, da verket jeg mye i fingrene/tærne...er ikke vann du har begynt å få?

huff håper ikke det er noe leddgikt.. kansje det er vann jeg har begynt å fått. Takk for svar :o)

Jeg fikk også mye vann sist gang og på slutten klarte jeg ikke å skrive engang. Og hendene/fingrene gjorde skikkelig vondt. Hjalp litt å ta på bandasje om natta...

Det var skikkelig ubehagelig og håper jeg slier det denne gangen. Så kan jo verre vann du begynner å få. Men det ser jordmor fort.

hei

har hørt at vann i kroppen kan gi smarter for leddene presses av vannet

Back
Topp