Hei, dere som ikke har født enda. (Jeg har født en gutt 4dager over termin, han var 4262,54 lang og han er sunn og frisk,) poenget er at jeg drakk masse biola,mellom et par glass-3kartonger i uka. og har erfart at gutten min har myye mindre magesmerter enn det som er normalt, han er stor og kjempetilfredts,sover godt, og ser ikke ut til å være plaget av magesmerter i det hele tatt. Magesmerter er veldig vanlig blant spebarn, og biola er bra for tarmen, full av melkesyrebakterier. Jeg tenker at om du liker biola, er det verdt et forsjøk. Jeg er Ikke helsepersonell. men tror det utgjorde en forskjell på min baby. Da han er unormalt tilfreds. Ca 8-14 bæsjebleier i døgnet. Sover 3-6timer i strekk om natta før han skal ha mat. Han er 8uker. Fortell meg gjerne hvilken erfaring du har/får. Da jeg lurer på om biolaen utgjorde forskjell på gutten. Jeg tenker prøv. Om det kan hjelpe babyen din.
La denne tråden kunn handle om biola erfaringer. Jeg lurer veldig på om det gjør en forskjell og ønsker å finne det ut. Men mest av alt ønsker å gi flere småbarsforeldre nattesøvn og færre babyer med magesmerter. Stakkars små.
Jeg vet jo ikke om det funker. Jeg er fortsatt ikke helsepersonell. Mulig det funker på babyer som allerede er født også. Å drikke det å få det via morsmelk.
La denne tråden kunn handle om biola erfaringer. Jeg lurer veldig på om det gjør en forskjell og ønsker å finne det ut. Men mest av alt ønsker å gi flere småbarsforeldre nattesøvn og færre babyer med magesmerter. Stakkars små.
Jeg vet jo ikke om det funker. Jeg er fortsatt ikke helsepersonell. Mulig det funker på babyer som allerede er født også. Å drikke det å få det via morsmelk.