verdensbestepappa.no ?

Cathy1

Elsker forumet
tenkte jeg skulle kjøpe en rosa og en lyseblå body hvor det står " jeg har verdens beste pappa " ...
men får det søren ikke til!!!! åååårh... klikker snart for meg!!!! hmmf...
noen som har handlet der? 
når jeg velger legg til i handlevogn så kommer det bare opp en blank side...

hmmmf....

hm,testa no og her gikk det....
men når du la det i handlekurven ble siden blank ja,men var bare til å scrolle seg opp her...[:)]

ORIGINAL: astrone

hm,testa no og her gikk det....
men når du la det i handlekurven ble siden blank ja,men var bare til å scrolle seg opp her...[:)]

funka ikke her det nemlig.. hehe...
men fikk fiksa det no då! jeeei.. hehe...

noen som har bestilt noe herfra? 

har nå bestilt to bodyer , en rosa og en blå... står det jeg har verdens beste pappa på... de skla han få når testen er pos...
( skal teste på onsdag! hihih...   lov å håpe )

ORIGINAL: Kermit

hm.... skulle likt å hatt noe sånt jeg også (til lille mann så klart)[:D]
da ville pappa'n bli glad[8D]

hihi.. bare te å shoppe i vei... de hadde litt artie ting der syns jeg da! vet min kjære blir glad åsså er det en litt søt måte å si det på ? hehe

på exit har de bodyer til 60 kr hvor det står: pappan min er sterkere en pappan din.. [:D] kan tro sambo ble fornøyd når jeg kom hjem med de[:D]

ORIGINAL: tittilotta

på exit har de bodyer til 60 kr hvor det står: pappan min er sterkere en pappan din.. [:D] kan tro sambo ble fornøyd når jeg kom hjem med de[:D]

hihi.. skjønner jeg godt! hihi...
har vært i heeele bergen.. men fikker INGENTING slikt... så da ble det nettet , selv om det blir litt dyrere da... får heller gå:P hehe

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: tittilotta

på exit har de bodyer til 60 kr hvor det står: pappan min er sterkere en pappan din.. [:D] kan tro sambo ble fornøyd når jeg kom hjem med de[:D]

hihi.. skjønner jeg godt! hihi...
har vært i heeele bergen.. men fikker INGENTING slikt... så da ble det nettet , selv om det blir litt dyrere da... får heller gå:P hehe

På exit i bergen har de bodyene... [:D]

Back
Topp