verdens yngste mødre

marleen

Forelsket i forumet
http://en.wikipedia.org/wiki/Youngest_Mothers

ganske sjokkerende lesning... [:'(]

Undrer meg litt over hvorfor mange av dem er fra Lima, Peru... [:-]

sprøtt! denne stod i dagbladet i dag: http://www.dagbladet.no/2010/11/02/nyheter/utenriks/fodsel/spania/14116034/

dette er BARN som får barn!

SYYYKT!!![:'(][:'(]

Ei av mine venninner på ungdomsskolen ble forresten gravid som 10-åring, etter at faren hadde misbrukt ho![:-] Han tok ho med på sykehuset og sa ho hadde blitt voldtatt av noen andre, og fikk gjennomført abort...[:-][:-]

Helt vanvittig...

Ikke fatter jeg hvordan voksne menn kan forgripe seg på småjenter.

Ikke fatter jeg at litt eldre småjenter faktisk kan interessere seg såpass for sex at de har det med kjæresten sin lenge før de er i ungdomsskolealder. Da jeg var 10/11 klina jeg for første gang, liksom. Sex var MYE lengre fram i tid!

ORIGINAL: cantwait

sprøtt! denne stod i dagbladet i dag: http://www.dagbladet.no/2010/11/02/nyheter/utenriks/fodsel/spania/14116034/

dette er BARN som får barn!

[:'(]

vil jo tro at 90 % av disse er voltatt av noen.. [&o]

grusomme greier... Men leste også et sted om en 10åring som hadde blitt mor. Foreldrene hadde ikke kunnet få flere barn etter henne, og valgte derfor å la deres egen datter bære frem et nytt barn til dem. [:'(] klarer rett og slett ikke tro det er sant.

ORIGINAL: krezz

Ei av mine venninner på ungdomsskolen ble forresten gravid som 10-åring, etter at faren hadde misbrukt ho![:-] Han tok ho med på sykehuset og sa ho hadde blitt voldtatt av noen andre, og fikk gjennomført abort...[:-][:-]

?? herregud... stakkar jente. Håper hun fortalte hvem som hadde gjort det, når hun ble eldre... slik at han kunne få straff[&:]

ORIGINAL: marleen

vil jo tro at 90 % av disse er voltatt av noen.. [&o]

grusomme greier... Men leste også et sted om en 10åring som hadde blitt mor. Foreldrene hadde ikke kunnet få flere barn etter henne, og valgte derfor å la deres egen datter bære frem et nytt barn til dem. [:'(] klarer rett og slett ikke tro det er sant.

Joda, de fleste av småjentene er nok blitt voldtatt. Stakkars barn...

Men leste om en 11 år gammel jente som ble mamma etter å ha hatt sex fordi hun kjedet seg. Da var hun 10. Såem..................................

Men er den historien du sikter til nederst sann?? Det er jo helt sykt??

[:(][:(]

ORIGINAL: marleen

ORIGINAL: krezz

?? herregud... stakkar jente. Håper hun fortalte hvem som hadde gjort det, når hun ble eldre... slik at han kunne få straff[&:]

Tror ikke mora hennes vet den dag idag...[&o] Og tror ikke ho har sagt det til noen andre i familien heller...[:(] Jeg fikk vite det for 7-8 år siden, og har hatt vondt av ho etter det... Ho hadde en periode med litt narko og dreier for noen år siden og, men har vel kommet seg unna det nå...[8|]

Back
Topp