VERDENS VERSTE OPPLEVELSE

SillyDilly

Forumet er livet
Jeg satt i sofaen med min nydelige sønn i stad da han plutselig begynner og hyle hest, og er litt desperat etter pust - da ser jeg at han har en krone i halsen Fikk helt panikk og frøys helt i 1 sekund - så får meg ambulanse og ALT! Den satt fast på tvers så fikk den opp raskt og gråt og gråt - var helt FORFERDELIG! Mammahjertet mitt har det så vondt nå - lille gutten min!

Huff, så jævlig!! [:(][:(]

Bra det gikk såpass bra som det gjorde...

Så ekkelt[&o][&:] Godt du reagerte som du gjorde, flinke deg!!!![:)] Skjønner at en slik opplevelse sitter litt ja...

Ja var ekkelt! Måtte ha han inne hos oss i natt[&o] Men er litt bedre i dag, bare gla det gikk bra

ORIGINAL: Skrållan

Huff, så jævlig!! [:(][:(]

Bra det gikk såpass bra som det gjorde...

ORIGINAL: DeLady

huff[:(] så ekkelt! Godt det gikk bra!

ORIGINAL: suki

Huff så ekkelt det må ha vært! Er ikke bare de aller minste dette skjer med nei. Ikke så lenge siden jeg hørte om en 1-åring som omkom nettopp pga en mynt i halsen.
Og en 4-åring i området her som døde pga en pølsebit i halsen.

[&o]

Å nei, og nei! Huff[&o][&o][&o][&o] Håper han har skjønt nå hvor farlig det er å putte ting i munnen som ikke hører hjemme der. Jeg har vært helt ødelagt i går/dag - rart hvor lenge følelsen sitter i kroppen når noe slikt skjer![:(][:(][:(]

ORIGINAL: Delia

Så ekkelt[&o][&:] Godt du reagerte som du gjorde, flinke deg!!!![:)] Skjønner at en slik opplevelse sitter litt ja...

Så utrolig ekkelt!!![:(][:(][:(] Godt det gikk så bra!

ORIGINAL: Cecilie*

Så utrolig ekkelt!!![:(][:(][:(] Godt det gikk så bra!

Back
Topp