Verdens verste mor? :p

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Har et lite problem med snuppa og det er at hun ikke hører på meg i det hele tatt!
skikkelig selektiv hørsel, men jeg er så konsekvent at skulle tro hun hadde lært nå :p

for litt over en uke siden skulle hun få bade ute her i en balje, hun prøver da å ha med seg baby (en dukke) sier ifra at baby kan ikke bade og at hvis hun har med seg baby så må vi kaste baby etterpå!

vel vel baby ble med i vannet så mens hun badet ordnet jeg og mannen med søpla (ut med den gamle og helt ny pose) når hun er ferdig kommer mannen med søpla og jeg kaster baby i søpla (ikke kjempe stor reaksjon som vi egentlig håpet på!)

etterhvert ser snuppa klærene til baby, sier da at de trenger vi jo ikke mer så lurte på om hun kunne kaste dem, gikk da veldig fint å kastet dem.

baby er forresten fint plassert i boden og kommer tilbake om noen mnd :p

ikke mange dager prøvde hun å dusje med den andre dukka si, sa da klart ifra at hun måtte huske at vi kastet baby for de skal ikke bli våte, da kom endelig reaksjonen vi håpet på! da løp hun for å putte dukken tilbake :p


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Hihi, skal ikke være lett :p

Så bra at dere er så konsekvente, det vil dere tjene på i lengden ;-)

Godt at hun husket det til slutt da, og la dukka tilbake ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hihi, skal ikke være lett :p

Så bra at dere er så konsekvente, det vil dere tjene på i lengden ;-)

Godt at hun husket det til slutt da, og la dukka tilbake ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
skulle nesten tro hun hadde dårlig hørsel, men den vet vi er fryktelig bra for hører veldig godt om noen sier/hvisker is eller sjokolade :p

ja tenker også at vi vil være tjent med å være konsekvente, faren er ikke like konsekvent og det merkes fort i situasjoner hun vil ha viljen sin :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Hihi...så bra hun lærte:p
Ikke enkelt dette her, de små hører hva de vil og prøver seg hele tiden!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hihi...så bra hun lærte:p
Ikke enkelt dette her, de små hører hva de vil og prøver seg hele tiden!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
så absolutt!
syns det er litt komisk at hun hele tiden skal prøve på ting hun alltid blir tatt vekk ifra :p

men ja heldigvis lærte hun ihvertfall noe :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Hehehe...disse små skal nå absolutt teste grensene :p
Godt hun lærte hvertfall :)
ja så absolutt ;)
håper bare at hun lærte og at jeg ikke må minne henne på det for ofte slik at vi kan finne dukken hennes igjen om ikke altfor lang tid ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp