Verdens vakreste lyd

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Fikk høre fosterlyden idag, for første gang[:)] Det er den vakreste lyden jeg har hørt i hele mitt liv[:D] Spurte legen om vi ikke kunne komme hver dag for å høre, men han bare flirte til meg.. Jeg tror egentlig jeg mente det jeg.. Så deilig å høre at det er liv der inne.. å pulsen var så fin sa han.. åååh.. [:D] *lykkerus*

Heia lindaen [:D]

Så koselig å lese da...skjønne GODT at du e i lykkerus! Huske tilbake når det samme skjedde mæ for 10 år siden [:)]

Ser du e fra Tromsø [;)] æ e åsså det, men e fløtta tell Oslo da, møtte min kjære så da va det bare å pakke sammen å fløtte på sæ.

Ha en fortsatt fin dag [:)]

Klem fra Kathrine

Helt enig med deg! DET ER VERDENS VAKRESTE LYD! Også så betryggende... Og det er gjensidig, for når nurket kommer ut, er det tryggeste stedet for den på brystet ditt, ved hjertelyden[:)]. Er det ikke fantastisk???

gled meg til den lille gutten min kommer ut..Da eg fikk høre hjarte lyden får første gang var eg 12uker på veg.. eg startet og gråte da eg hørte den får de var så fint og høre at de var noe som levde der inne..[:)] er nå 40uker i mårra[:D] gled meg til den lille gutten min kommer ut[:D] skulle ønske de var i dag....[8D]

Ja det er en hærlig lyd [:D]

Du fås snart høre mer en bare hjerte lyden..lukte, kjenne, ta, kose, og ikke minst nærhet [:)]

Du har så mye godt å se frem til [8D]

Fra Kathrine

Lykke til med fødsel Anne Lise 20. Håper for din skyld at det skjer snart[:D].

Bare nysgjerrig jeg...Blir du satt igang i morra da,om det ikke starter av seg selv i natt!?[8|]

Er kjempe herlig ja!!![:D]
Men du får jo kjøpt slike doppler til hjemmebrukda...Koster litt,men ka ntenke meg det er verdt det![;)]

Back
Topp