Verdens værste...

2mann

Andre møte med forumet
Åh jeg er nok verdens desidert værste samboer idag, gubben er syk med omgangssyken og synes fryktelig synd på seg selv, og stønner og okker seg hver gang jeg er i nærheten! Kan ikke skjønne hvorfor mannfolk skal bli så mye sykere enn kvinner! Jeg har bedt ham å holde sengen for jeg orker ikke høre på stønningen og den stakkers svake stemmen han får! Jeg måtte til og med spørre om han holdt på å få influensa siden han ikke kunne snakke normalt!! Så jeg er nok samboer fra hel.... I dag! Men godt var det å få ut litt frustrasjon, og håper det ikke er flere som er i samme situasjon:)

Hehe skjønner akkurat hvordan du har det. Her skal alltid samboer legge seg strekk ut på sofaen og sove. Sier jeg skal vekke han om 30 min..Greit det, men våkne, det gjør han ikke. Jeg takler ikke se på han så jeg må enten ta oppvasken da eller gjøre noe slik ikke hormonene tar overhånd over meg :P

Hadde syk mann i går....og må jo være lov å ikke være i form. Men er det at de blir så innmari syke som irriterer. Kjenner meg igjen i at lunta er litt kortere for tida...

Ingen syke her i huset. Men det sant det med at mannfolka blir så veldig, veldig syke! tror de har et sånn mamma syndrom ovenfor oss damene. 

Back
Topp