verdens undergang? link til vg

lille nuppa

Gift med forumet
100 000 døde fisker flyter på land, og 4-5000 døde fugler faller fra himmelen i arkansa i USA
og i sverige er det funnet 500 døde fugler

hva skjera?[&:]

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10028890

link til VG

ORIGINAL: Ripley

Kråker er jo fra gammelt av ment å være budbringer for død.
jepp[:-][:-]

Kråker er jo fra gammelt av ment å være budbringer for død.

Trodde det var ravnen jeg? [8|]

HYSJ MED DERE!!![&:][:o]

pul som faen, snart skal vi dø...

sushi må ha sushi....

ORIGINAL: turbo trash

sushi må ha sushi....
hahahahahahaha,dauer....sushi

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

sushi må ha sushi....

de sier jeg kan spise sushi, bare ikke med tunfisk. men jeg er så feig, så jeg tør ikke, er så redd for å skade bolla i magen, så jeg spiser maki med avokado og purre for tiden... ett heeeeeeeeeelt greit alternativ.. mannen har lovet meg 500g salmalaks på fødestua... og det er best for han ellers skriver jeg far ukjent.

Holder meg til teorien om forgiftning eller sykdom hos fuglene.

Serriøst, hva er poenget med å skremme livskiten av folk om verdens undergang pga det regner fugler. Finnes jo faktisk de som tror på sånt stakkars og blir skikkelig redde. De voksne snakker om det og langørete unger hører på og snakker om det i bhg og skole og skremmer hverandre. Til slutt blir alle paranoide og livredde. Da blir det jo verdens undergang når folk blir helt gale i hode av tanken på verdens undergang [8D]

sushi må ha sushi....

de sier jeg kan spise sushi, bare ikke med tunfisk. men jeg er så feig, så jeg tør ikke, er så redd for å skade bolla i magen, så jeg spiser maki med avokado og purre for tiden... ett heeeeeeeeeelt greit alternativ.. mannen har lovet meg 500g salmalaks på fødestua... og det er best for han ellers skriver jeg far ukjent.
ikke farlig! spiste det jeg(kommer aldri til å få vite om det gikk bra eller ikke da[:-]) spis den med laks!!! best!!

synes overskriften var litt unødvendig for folk som vil holde seg unna slike skremmerier.

ORIGINAL: trine2007

synes overskriften var litt unødvendig for folk som vil holde seg unna slike skremmerier.

Det er da du lar vær å gå inn på tråden.

hah. verdens undergang også linker til VG? da er jo nok skremsel allerede lagt frem.

Også er det jo flom i Australia...[8D]

Det er da du lar vær å gå inn på tråden.

hah. verdens undergang også linker til VG? da er jo nok skremsel allerede lagt frem.
det står da bra forklart hva det gjelder i HI da, beklager at man ikke får trøkt allt inn i overskriften

og man må da ha en fengende overskrift for å få litt oppmerksomhet her inne[8D]

og om folk blir redd av sånt, ja da får de la være å gå inn på tråden
og dette er jo ment som en spekulasjonstråd ikke en SÅNN ER DET tråd[:D]

ORIGINAL: Vilnus

Også er det jo flom i Australia...[8D]
litt mere normalt med flom en hundretusner av døde fisk på land[8D]
og tusenvis av fugler som ramler fra himmelen[&:][:D]

sushi må ha sushi....

ikke farlig! spiste det jeg(kommer aldri til å få vite om det gikk bra eller ikke da[:-]) spis den med laks!!! best!!

jammen jeg tør ikke jo.. jeg vil men er feig som faen...

jaja,your loss[8D][:-][:D]

For ikke å snakke om at det ikke akkurat er så lenge igjen til 2012, og de må jo begynne et sted....

ææææ

du friker meg ut!

ORIGINAL: DenicaD

For ikke å snakke om at det ikke akkurat er så lenge igjen til 2012, og de må jo begynne et sted....

ææææ

du friker meg ut!

Best du graver deg ned under en stein og venter.

Back
Topp