verdens undergang for en gravid frøken...

Rustad90

Glad i forumet
åhh jeg skulle kose meg med en kvikklunsj rett fra kjøleskapet istad, tar en bit og ikkenoe knaselyd.. nei i den remsa manglet det kjeks ja.. knakk alle de andre remsene og ingen hadde kjeks i seg!!! :( Gjett om jeg ble skuffa da!!

sendte mail til freia og klaget, fikk svar at jeg skal få en pakke i posten om 3-4 uker som plaster på såret.. og det er jo bra..

MEN JEG VIL HA KVIKKLUNSJ NÅÅÅÅÅÅ :'(

Å nei!
Æsj. Nå fikk jeg også sykt lyst på!!!

1. Mann skal bli storebror

Kjøpte en 6-pk Kvikk-Lunsj på butikken istad, for å lage kake. Nå fristet det mer å bare spise opp alle sammen. Mini trenger da vel ikke kake til 3-årsdagen sin han!

Ååå, blir jo nesten bekymret av sånne overskrifter! :o
Men det der har faktisk skjedd meg også, det var såvidt litt kjeks i. Og det var skuff ja! Håper du ikke har så lang vei til butikken! ;)

He he... nå fikk jeg lyst på kvikklunsj også!!

vel, siden sambo jobber på statoil så har vi TRE bæreposer med sjokkolade under senga.. men siden jeg tok siste kvikklunsjen så hjelper jo ikke det :P

Hmmfr.. da blir det kvikklunsj da! Men må vente heeeeelt tiø lørdag! :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, så kjedelig :-( Vi fikk 5x6pk med kvikklunsj av svigermoren min for to uker siden, og nå er det igjen bare bittelitt igjen... mannen har hjulpet meg altså ;-) Men har spist min del jeg også ja.. Tenkte sjokoladen ville vare i en evighet, men neida. Skjemmes :-S

Haha vi skal ikke skjemmes.. jeg pleier å si at "babyen har så lyst på"... kjenner at babyen snart har lyst på kokosnaanbrød og!!! :*

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Haha vi skal ikke skjemmes.. jeg pleier å si at "babyen har så lyst på"... kjenner at babyen snart har lyst på kokosnaanbrød og!!! :*

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡
Hehe ja trur mange babyer "skriker" etter noe.. kjenner presset selv :-P hehe meen som eg sier til den da..så er det mamma som får svi for de godsakene etter fødsel.. så her må den vente med godsakene til lørdag :-p
Ta deg en melon sier eg til den :-P

Men hva er kokosnaanbrød? :-/ (lurefjes skal denne bety)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nedtur :(

I mitt forrige svangerskap fikk jeg brått lyst på fruktnøtt. Men inni en nøtt der fant jeg og kollegaen min en bitteliten og veldig død edderkopp. :(
Freia kunne bekrefte at det skjer noen ganger og det var intet nytt fenomen. Men hvis jeg sendte inn sjokoladen skulle jeg få ny.

Kvikklunsj uten kjeks, må være tidenes skuffelse! Spesielt siden det var kald i tillegg. Finnes ikke noe bedre enn kald kvikklunsj (med kjeks) ;):p

Venninna mi fant en og var usikker på om hun ble glad eller skuffet. Gubber mente det var en positiv overaskelse og har siden lett etter en sånn!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp