Verdens svakeste positive strek?

Violeta

Første møte med forumet
Hei jenter!
Jeg er i dag 16 dpo, og skulle hatt mensen for 3 dager siden(!?). Tok derfor en test nå nettopp og den viste en veeeeeeeldig svak strek. Hadde tenkt å prøve å laste ned et bilde- men fikk det ikke helt til. Uansett- slik jeg forstår det, en strek er en strek? :) 
Holdt nesten på å dette av doskåla der jeg satt. 
Vi er kun i pp 2, så dette har jo da gått over alt forventning :) 
Dette er jammen meg skummelt, men likevel spennende på en veldig god måte :)

Jeg håper med deg at den er positiv :)

En strek er som oftest en strek... om ikke det egentlig skal være en litt tykk strek og den som har kommet er tynn, evt grå i stedet for blå/rosa f.eks. Men en svak strek er like mye en strek :). Jeg kan gjerne hjelpe deg med å finne ut av det med opplasting av bilde om du ønsker det.

Jeg tror problemet med opplastingen var at det var for stor fil.. Så jeg får prøve å komprimere til neste gang:) Tar ny test med morgenurin om et par dager, og krysser fingrene for at dette skal gå veien :)

Krysser fingrene :D

Pst, du kan laste ned bildet ditt på http://www.tinypic.com og bare legge ved URL'en her :)

Spennende.
Slik begynte mine tester også.
Kjempe kjempe svak strek, så ble den sterkere dagen etter og enda sterkere dagen deretter, den var fremdeles litt svak syntes jeg, men fjerde dagen tok jeg en digital :) Og den viste da gravid 2-3
Lykke til med testinga

Back
Topp