Verdens største sti på øyet!

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Det har jeg fått! Kjente den så vidt i går, men i dag er nedre øyelokk så hovent at det er helt sykt! Ser en liten verkebyll på våtlinja, og en større på innsiden av øyelokket. Det er vooondt! Skulle ønske jeg hadde øyedråper tilgjengelig, for jeg ser jo ut som et troll! Syyyt og klaaag!
Har dere noen kjerringråd jeg kan prøve?

Dessverre ingen kjerringråd, men min medfølelse kan du få.
Fy søren det er ubehagelig med sti på øyet!

God bedring til øyet :)

Hihi, takk søte! Leste at man kan stikke hull på den og klemme ut pusset, men vet ikke om jeg tør å ha noe skarpt så nærme øyet mitt
Satser på bedring i morra. Får ofte sti på øyet, fordi jeg gnir meg mye i øynene når jeg er allergisk. Det er visst ikke så bra, men det sier seg kanskje selv at man har mye dritt på hendene. Blæ!

Sunniva snopesyk skrev:
Hihi, takk søte! Leste at man kan stikke hull på den og klemme ut pusset, men vet ikke om jeg tør å ha noe skarpt så nærme øyet mitt
Satser på bedring i morra. Får ofte sti på øyet, fordi jeg gnir meg mye i øynene når jeg er allergisk. Det er visst ikke så bra, men det sier seg kanskje selv at man har mye dritt på hendene. Blæ!

Kjære vene, nei det hadde jeg aldri turt jeg heller!! Det hørtes virkelig bare skummelt ut!
Jeg har en del stier på øynene i løpet av året jeg også, og det eneste jeg gjør er å la de være i fred så de forsvinner av seg selv. Aldri aldri aldri om jeg kommer til å ta noe spisst eller skarpt opp mot øyet mitt!

Back
Topp