Verdens snilleste svigerfar

Bænken

Glad i forumet
Tror jeg har verdens beste svigerforeldre [:D]

Har regnet voldsomt her så har det svømt over ved brønnen å nå er det masse masse drit i vannet så jeg ikke kan drikke det [:(] Å nå kom svigerfar nettopp med en stor dunk med drikke vann til meg [:D]
Å litjpia i magen er i full sving med dagens gymnastikk [:D]

Så nå sitter jeg her å lurer på hva jeg skal gjøre resten av dagen\kvelden [8D]
Er ikke akkurat så mye som skjer her om dagen [8D]
Men kommer vel på noe [8D]

Så snille de er. [:)] Jeg har begynt å strikke, for å ha noe å fylle dagene med når jeg går hjemme og venter på våren. [:)] Strikker lappeteppe til babyen.

Ja føler meg veldig heldig som har fått så flotte svigerforeldre. De bor bare 10 min unna oss å stiller opp uansett hva det skulle være når mannen min er på sjøen. Er en god trygghet for meg siden jeg ikke har noen fra min egen familie her.
Å nå har de invitert meg på kveld`s i kveld [:D]

Synes det er så fint med strikket tøy eller tepper, men er elendig på strikking selv [8D]
Farmoren min er i full sving med å strikke til tulla vår å svigermor strikker lappeteppe [:D]
Er veldig glad i å hekle selv, men nå sitter jeg litt fast med det jeg holder på med så må vente til
farmor har hjulpet meg videre, så jeg blir ferdig med det sengeteppet før jeg begynner på babyteppe.

Huff tannlegen [&:] liker ikke den type leger jeg [8D] Håper samboeren din blir bedre snart så
må dere kose dere masse på kveld`s til venneparet deres [:D]

Back
Topp