Verdens snilleste mamma <3

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Mamma er bare så snill og jeg er så glad akkurat nå <3
Vi har jo slitt litt økonomisk denne vinteren med mye surr og bil reparasjoner osv.
Så jeg har grudd meg for hvordan vi egentlig skal ha råd til det vi trenger til babyen. For vi må fikse ferdig bil og betale ut noen kredittkort, jeg virkelig hater å måtte bruke og vil bare ha de ut føre det blir for høye renter.

Vel, og engangs stønaden gidder jeg faktisk ikke søke om føre gubben er ute i mere jobb igjen for vis ikke blir vi trekt halvparten til husleie og livs opphold, og vi trenger virkelig de pengene.

Så ringer mamma og sier hu skal kjøpe både vogn og bilsete til oss !!!!! Å jeg er så glad !!!!
Og i tillegg har de kjøpt billetter til både de og oss tre til Disney on Ice nå snart :) verdens snilleste mamma !!!!!

Så snilt gjort av moren din:) Det er ikke billig å skulle ha små, og enda mindre budsjett har man jo hvis man har fler fra før med mindre man har en del liggende fra forrige da.
+

Jeg har verdens beste besteforeldre. Mormor fortalte meg at vi skulle få 1500 kr til å kjøpe ting vi trenger til denne babyen også, siden det har de andre olderbarna fått (jenta vår og babyen til søskenbarnet mitt) Så fortalte jeg at jeg hadde sett at bilsete og stelleveske var på knalltilbud på Barnas Hus i pakketilbud, og man kunne spare ca 1800 kr ved å kjøpe dette i januartilbudet. Så reiste mormor og morfar like gjerne ned dit og kjøpte det + en sprinkelseng som var på halv pris, så alt sammen kom på under 2000 kr, og de ville gi oss det i gave. Så føler meg veldig heldig som har noen rundt oss som hjelper oss med sånne ting. (Og bilsetet var Besafe Izi go) som jeg hadde ønsket meg å kjøpe til knøttet, så var jo ekstremt morro at de solgte det så billig:)

Åh, så snilt :) det er dyrt med baby og da er det ekstra kjekt å få litt hjelp :)
Vi fikk mye penger til jul for å gå på januarsalget og svigermor har lovet oss å kjøpe BB Miracle carrier når hun lille kommer :)

Åå, så snilt! Og gled dere til Disney on Ice:-):-)

Ja har ikke vært på det siden jeg var liten så gleder meg veldig :) min mann har aldri vært for foreldr hans synes han var for gammel så de tok bare med søskna hans selv om han ville. Så han også gleder seg veldig. Man blir da aldri for gammel til Disney :)

Lynn87 skrev:
Ja har ikke vært på det siden jeg var liten så gleder meg veldig :) min mann har aldri vært for foreldr hans synes han var for gammel så de tok bare med søskna hans selv om han ville. Så han også gleder seg veldig. Man blir da aldri for gammel til Disney :)
Vesla skal være med besteforeldrene i år, misunner dem. :)

Back
Topp