verdens snilleste familie

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Noen som har noen forslag på hvordan man takker for alt man får av foreldre/besteforeldre? Jeg aaaaner ikke hvordan jeg skal få takket dem.

pappa har bygd og tegnet huset vårt, stått på et helt år, vært her kvelder og ferier og hver helg. mamma har malt og vasket og virkelig stått på. De har skaffet oss suuuperbillige materialer og gode tilbud.

bestefaren min døde av kreft i desember, han ønsket at pengene for alle hans eiendeler skulle gå til barnebarna. Så når vi selger begge husene han eide får vi masse penger. Pappa sa at vi iallefall skulle få så vi kunne kjøpe oss en ny og ordentlig stasjonsvogn. Rundt 300 000 på hvert barnebarn.

Jeg er verdens heldigste, er 24 år og sitter med splitter nytt hus og snart ny bil.

HVORDAN TAKKE DEM?????????????

Tror ikke de ønsker å få noe igjen, hvertfall, så det viktigste er at de får se dere 'live' og på bilder,
får bilder/album med nytt familiemedlem som viser at dere bruker det dere har fått, kanskje?!

Siden jeg driver og scrapper har jeg laget masse album og sånt som de rundt har fått i nye og ne.
Det virker som om blir satt veldig pris på. 'Mormor' fikk av lilleknøtt et nesten tomt album som hun får
nye sider til i ny og ne, så etterhvert blir det et album med litt av hvert fra oppveksten...

ja de sier jo det at de gjør det fordi de ønsker. Men jeg blir jo flau av å få så mye, har jeg fortjent det liksom.. Men har jo lyst å vise dem at vi er UTROLIG takknemlige. Lurer på om vi skal lage en kurv med noen flasker med gode viner og noe annet, og skrive et kort til foreldrene mine. Bare sånn at de skjønner at vi er takknemlige. Bestefar får jeg desverre ikke takket, men jeg vet at han var utrolig stolte av oss.   Pappa er utrolig stolt av huset han har bygget, og at han føler at han har fått igjen mye bare av å se at vi trives i det.

Tror ikke foreldrene dine forventer noe annet enn at dere er lykkelige til takk. Foreldre er gjerne sånn[;)]
 Jeg sender jevnlig bilder, mobilfilmer, tegninger o.l hjem, og det setter de utrolig stor pris på. Foreldre har vært i startgropa der vi er nå med hus, familieforøkelse osv, så de vet at det ikke er like lett bestandig.. 

ORIGINAL: Trine82

Noen som har noen forslag på hvordan man takker for alt man får av foreldre/besteforeldre? Jeg aaaaner ikke hvordan jeg skal få takket dem.

pappa har bygd og tegnet huset vårt, stått på et helt år, vært her kvelder og ferier og hver helg. mamma har malt og vasket og virkelig stått på. De har skaffet oss suuuperbillige materialer og gode tilbud.

bestefaren min døde av kreft i desember, han ønsket at pengene for alle hans eiendeler skulle gå til barnebarna. Så når vi selger begge husene han eide får vi masse penger. Pappa sa at vi iallefall skulle få så vi kunne kjøpe oss en ny og ordentlig stasjonsvogn. Rundt 300 000 på hvert barnebarn.

Jeg er verdens heldigste, er 24 år og sitter med splitter nytt hus og snart ny bil.

trine! Du gir jo dem verdens beste gave, ett barnebarn!!![:)]

ja de får jo barnebarn hehe...  tror nok foreldre er slik at det å se at barna dems har det bra og får seg et sted å bo og stifter familie, er mer enn takk for dem. men alikevel.... Får ta GODT vare på dem når de blir gamle [:)]

Ja, også kan dere jo be inn til en skikkelig grillfest i sommer! Det er alltid koselig!

ORIGINAL: Catrine2

trine! Du gir jo dem verdens beste gave, ett barnebarn!!![:)]

Ikke sant![;)]

ja de får jo barnebarn hehe...  tror nok foreldre er slik at det å se at barna dems har det bra og får seg et sted å bo og stifter familie, er mer enn takk for dem. men alikevel.... Får ta GODT vare på dem når de blir gamle [:)]

Absolutt!!!
Dere takker dem ved å la dem ta en del  i livet deres, deler gleder og sorger, og kommer til dem dersom det er noe som tynger dere[:D]
Fotoalbum o.l er kjempe flotte gaver, og som du sier en kurv med noe godt, og et persnlig kort[;)]

Hvorfor ikke be dem på ferie, med danskebåten eller en tur til sverige, det gjørde vi i burstagave til svigerforeldrene mine. Vi dre til stocholm fra torsdag til søndag, kjempe koselig og vi fikk sett mye.

ORIGINAL: seilø

Hvorfor ikke be dem på ferie, med danskebåten eller en tur til sverige, det gjørde vi i burstagave til svigerforeldrene mine. Vi dre til stocholm fra torsdag til søndag, kjempe koselig og vi fikk sett mye.

også en god ide [:)]

Enig med de over her, du gir dem barnebarn!![:)][:)] 
Noe (hvertfall våre foreldre) de kommer til å sette stoor pris på å få være sammen med!! Gi de tid sammen med barnebarna sine!![8D][:)]
Ellers er jo scrapping og turer også noe å tenke på ja, å selvfølgelig ta GODT vare på de,både nå og når de eldres!! [:)][:)]

Oj for en god familie du har Trine!!! KJempeheldig er du!!!

Nei aner ikke hva du kan gjøre dem i gjengjeld jeg!!!

Back
Topp