verdens søteste lege...

louis22

Elsker forumet
idag er jeg nesten 32+6 og var på ny lege sjekk har gått opp 13 kg [:o] men mye er vann ifølge legen.. hun er bare verdens søteste hun sa til meg ikke se på tallet vekten viser se på deg selv så ser du om du ser sunn ut!! ganske digg da vekten viser uante høyder[:-]
alt står bra til med vesla håper jeg skal på ny ul om 1 uke da de ikke registrerte vekst de 2 siste ukene av svangerskapet... hmm
hun puster og hjertet banker og hun danser tango hele tiden men siden jeg ble satt på blodfortynnende kan det hende hun har stoppet opp litt i vekten?? vel hun er np uansett stor nok til og komme ut i verden om så måtte være selv om jeg helst ser at hun venter et par uker til...
det er så godt og ha en bra lege og at bærums sykehus er så flinke til og følge meg opp hele tiden føler meg så trygg at jeg gleder meg til fødselen..

Kjempebra, det er sånn det skal være[:)]
Godt at du føler selv du får god oppfølging også[:)]

Ønsker deg masse lykke til fremover, nå nærmer deg seg veldig fort!!!!

ja tickeren min viser 1 dag feil.. men hun kommer nok ikke på termin blir vel før eller etter tenker jeg...tiden raser jo avgårde... gleder meg til og bli ferdig jeg da!!

Jeg også gleder meg til å bli ferdig, skal bli godt å få tilbake kroppen sin, hvertfall tilnærmet lik etterhvert[:D] og selvfølgelig til å møte den lille i magen[:)]

Håper han her kan komme litt før jeg da, optimist vettu[:)]

evig optimist det er viktig det da!! jeg satser på et par uker før termin og at vekten ikke stiger så mye mere 3-4 kg til skal jeg klare men ikke mere blir bare salat på meg fremover he he..

det blir litt hyggeligere og gå til legen når man kommer derfra med en positiv holdning ikke masse pes og mas og kjft for ditt og datt som hun sa sp lenge jeg føler meg bra får beveget meg og er lykkelig skal ikke vekten styre ... hun sa jeg så skikkelig godt ut og at jeg skulle kose meg... og slappe av,, og det skal jeg gjøre tro meg... sover lenge hverdag og koser meg med lange bad og små steller i huset tar litt av gangen så alt er iorden til vesla kommer...

Har heldigvis verdens beste lege og jordmor jeg også! [:)]
Gleder meg til hver kontroll..

Vekten ja.. Hadde visst sneket seg oppover siden forrige kontroll.. He he. Men det er vel det som er normalt, så jeg tar det ikke så nøye jeg!! Vi er da gravide for pokker!! [:D]

vekten min har jo nesten dobblet seg den også men som hun sa det er jo mye vann 3-4 kg og det renner jo av etterpå.. så lenge du ser sunn ut skal man ikke bry seg med hvilket tall som står på vekten... jeg tar det hun sier for et godt råd og følger det jeg[:)]

Har gått fra 47 til 61,6 jg nå, så jeg har lagt på meg litt! [:)] Men tror det kanskje er verre for de som har litt fra før av, for da føler de seg nok enda større..
Skjønner ikke helt hvor alle de kiloene har lagt seg hen hos meg jeg, for jeg føler meg ikke noe særlig tykkere i armer, ansikt og ben og sånn..
De er vel godt fordelt rundt omkring.. he he

ORIGINAL: louis2

vekten min har jo nesten dobblet seg den også men som hun sa det er jo mye vann 3-4 kg og det renner jo av etterpå.. så lenge du ser sunn ut skal man ikke bry seg med hvilket tall som står på vekten... jeg tar det hun sier for et godt råd og følger det jeg[:)]

Syntes du har en veldig fornuftig lege, og skal nok legge denne kommentaren i bakhodet hvis legen min ikke er like hyggelig når den tid kommer. [;)]
Flott å høre at alt står bra til. Du skal se at hun er frisk og rask selv om hun ikke hadde lagt på seg. [;)]

Back
Topp