SillyDilly
Forumet er livet
Sukk!!! Ligger her på sykehuset nå å ser på verdens nydeligste lille skapning! Ikke lett å sove ned med hun ved siden av meg - selvom hun bare sover og sover[:)]
Her er lille underet jeg ser på - eller lille underet på 4,5 kg (4560 nøyaktig)
Jeg er i himmelen - eller med etterrier så kjenner jeg at jeg er sliten, men så i himmelen som jeg KAN være!
Hadde verdens nydeligste jm som virkelig støttet meg igjennom hele fødselen, og jeg er virkelig kjempe stolt av meg selv som sto på å klarte å gjennomføre uten epidural. Selvom jeg skal innrømme at under veis angret jeg og tenkte bare på hvor dum jeg var[8D][8D][8D]
Hadde ikke pressrier sist så det var helt utrolig å kjenne den kraften disse tar med seg - ble jo en helt annen jente!
Oppdaterer mer senere, nå skal jeg bare ligge å titte på henne liiitt til
.
Her er lille underet jeg ser på - eller lille underet på 4,5 kg (4560 nøyaktig)
Jeg er i himmelen - eller med etterrier så kjenner jeg at jeg er sliten, men så i himmelen som jeg KAN være!
Hadde verdens nydeligste jm som virkelig støttet meg igjennom hele fødselen, og jeg er virkelig kjempe stolt av meg selv som sto på å klarte å gjennomføre uten epidural. Selvom jeg skal innrømme at under veis angret jeg og tenkte bare på hvor dum jeg var[8D][8D][8D]
Hadde ikke pressrier sist så det var helt utrolig å kjenne den kraften disse tar med seg - ble jo en helt annen jente!
Oppdaterer mer senere, nå skal jeg bare ligge å titte på henne liiitt til
.