Verdens nydeligste

SillyDilly

Forumet er livet
Sukk!!! Ligger her på sykehuset nå å ser på verdens nydeligste lille skapning! Ikke lett å sove ned med hun ved siden av meg - selvom hun bare sover og sover[:)]

Her er lille underet jeg ser på - eller lille underet på 4,5 kg (4560 nøyaktig)

Jeg er i himmelen - eller med etterrier så kjenner jeg at jeg er sliten, men så i himmelen som jeg KAN være!
Hadde verdens nydeligste jm som virkelig støttet meg igjennom hele fødselen, og jeg er virkelig kjempe stolt av meg selv som sto på å klarte å gjennomføre uten epidural. Selvom jeg skal innrømme at under veis angret jeg og tenkte bare på hvor dum jeg var[8D][8D][8D]

Hadde ikke pressrier sist så det var helt utrolig å kjenne den kraften disse tar med seg - ble jo en helt annen jente!

Oppdaterer mer senere, nå skal jeg bare ligge å titte på henne liiitt til
.

Herregud so nyydelig jente du har fått! 
Kjenner babysjuken begynna å ta seg i meg igjen no, kraftig!
Gratulerer so masse enda ein gang med jenta. [:D][:D]

Og so morsom at venninna di testa pos dagen før da. [:)][:)]

Hun er så nydelig Silly! Og kjempeflott navn hun har fått, det kler hun! [:)][:)]

Du har vært kjempeflink, og det er jo fullt mulig å føde et stort barn uten epidural! [;)] Nå var jo Tobias "bare" 4235 gram da, men det gikk jo lekende lett her og. Du har all grunn til å være stolt av deg selv!

Håper du har fått sove litt i natt, nå begynner det snart en helt ny hverdag i Silly-heimen! [:)]

Og gratulerer så mye til venninna di, kjempeartig at dere fikk gå gravide sammen 1 dag! [:D]

Nåh, noe så nydelig, blir helt rørt her[:)] Og så masse hår!! Får vi og vite navnet?[:)]

Gratulerer sååå mye til Sillyfamilien, tenk det nå er dere familie på fire[:)]

Nydelig jentesmelter jo helt her..

Gratulere så mye igjen[:D]

Tusen takk jenter! Nå har vi kommet hjem og ligger å slapper av med lille Olivia

Hun bare sover og sover, så da blir det litt datatid på mor. Guttene er på butikken og handler. Jeg er så lykkelig, og virkelig mye sprekere enn etter forrige fødsel! Deilig!!!

Hjemme allerede, det får'n si! [:D] Velkommen hjem Silly og Olivia Linnea! [:D]

Godt å høre at du er så sprek!

Gratulerer igjen SIlje[:)] Håper på å få se henne en dag snart. Var kjempe kos å få den meldingen fra deg[:)][:)]

Nydelig navn på hu lilla og så mye hår hun har[:D] gratulere igjen.

Herlig herlig herlig!! Gratulerer så masse. Flinkesen!!:)

ORIGINAL: Maiå

Nydelig jentesmelter jo helt her..

Gratulere så mye igjen[:D]

så fint navn[:)]

Nydelig hun er
Nyt tiden, tiden går utrolig nok enda fortere med nummer to!!!

Nydelig jente

Gratulerer så mye Silly[:)]

Gratulerer så mye! Hun er nydelig!

Gratulerer så masse med prinsessen!! Hun var nydelig!!!

Tusen takk jenter!!!

Looney: Jepp jepp vi kan gjerne møtes en dag. Er foreløbig bosatt på hytta, for jeg orker ikke være hjemme uten dusj, så koser oss her nede.

Suki: Han tar det bra. Han har vell egentlig ikke brydd seg sååå mye om henne enda. Han sier jo "søte lille baby Olivia" osv osv, men ikke noe mer enn det! Nusser litt på henne, og viser henne stolt frem, men syntes det er best å få leke i fred og ro[8D][:D][:D]

Gratulerer så masse med Olivia!!
veldig nydelig navn ja!!
Kos deg masse og nyt tiden!!

Back
Topp