Kom over en billig angelsound og prøvde den i dag. Gjett hvem som fant verdens mest fantastiske hjertelyd! <3 Lykke!
Fant den mye lenger opp en jeg trodde og ganske langt til venstre så der ligger tydeligvis lille spire og koser seg! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 10+0 i følge TUL i dagKor langt har du komt da? Så spennende!
Åh da er det jo mulig! Herlig!Er 10+0 i følge TUL i dag![]()
Ja var ingen tvil! Min puls var sikkert bare halvparten av rytmen. Plutselig dukket det opp en kjapp herlig lyd!Åh da er det jo mulig! Herlig!![]()
Hvor fant du den? Over skambenet?
Fant den faktisk et stykke lenger opp! Ble overrasket. Prøvde først lenge nede ved skambenet uten å finne noe. Var på nippet til å gi opp. Vips ca midt mellom navlen og skambenet på venstre side så kom de søte små slagene tydelig frem!Så fantastiskVar det over skambenet? Jeg har en doppler liggende fra 1.svangerskap. Tror jeg må ta den fram igjen og forsøke å finne hjertelyd når jeg kommer til uke10 (fant det i uke 12 ved første svangerskap).
Setter meg en regel om max 1 gang per uke dersom det ikke kommer blødninger eller noeSå koselig! Kjenner at jeg har veldig lyst på doppler jeg og, men er redd at jeg vil brule den for mye, og bekymre meg for mye hvis jeg ikke finner noe![]()
Setter meg en regel om max 1 gang per uke dersom det ikke kommer blødninger eller noe![]()