Verdens minste problem

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Har kjøpt denne stellematta ImageUploadedByBV Forum1453484222.607652.jpg
På min skjerm ser den blek, litt skittengrønn ut. Litt sånn i flaskegrønngata.

Nå har den kommet og ser ca sånn ut: ImageUploadedByBV Forum1453484320.615618.jpg
Syns den ser mer mintgrønn ut i virkeligheten enn på dette bildet.

Er den veldig feminin? Kjøpte grønn for jeg tenkte unisex er bra, men så syns jeg den er innmari jentete! Har litt lyst å sende den tilbake. Den har 100% perfekte mål, så blir det merket, men de har flere mønstre, og alle i blå/rosa/grønn/grå. (Guttebaby.)

Du kommer uansett til å legge håndduk eller stelleunderlag over den :p men nei, den er ikke feminin :)

Jeg synes den ser mintgrønn ut på bildet, men den er veldig fin :) Jeg synes ikke den er feminin og hadde lett kjøpt den til min gutt, men jeg hadde ikke kjøpt den til ei jente fordi jeg synes den er guttete :p

Jeg synes den ser mintgrønn ut på bildet, men den er veldig fin :) Jeg synes ikke den er feminin og hadde lett kjøpt den til min gutt, men jeg hadde ikke kjøpt den til ei jente fordi jeg synes den er guttete :p
Så fint å høre! Da kan den ikke være allverdens jentete!

Syntes ikke den ser særlig jentete ut jeg heller! :) jeg hadde lett brukt den til gutt:):)

Elsker den fargen! Kikket på masse mintgrønt da jeg ikke visste kjønn fordi jeg synes det funker uansett. :)

ImageUploadedByBV Forum1453490881.563896.jpg
Gutten vår skal ha denne :p litt rosa gjør vel ingenting :) kjøpte ny til storesøster da vi glemte av en tissebleie på den andre og lukten satt seg i trekket. Var bare over natta :p

Har kjøpt denne stellematta Vis vedlegget 157764
På min skjerm ser den blek, litt skittengrønn ut. Litt sånn i flaskegrønngata.

Nå har den kommet og ser ca sånn ut: Vis vedlegget 157765
Syns den ser mer mintgrønn ut i virkeligheten enn på dette bildet.

Er den veldig feminin? Kjøpte grønn for jeg tenkte unisex er bra, men så syns jeg den er innmari jentete! Har litt lyst å sende den tilbake. Den har 100% perfekte mål, så blir det merket, men de har flere mønstre, og alle i blå/rosa/grønn/grå. (Guttebaby.)

Syns ikke den var feminin.. men om du føler det så kan du jo heller bytte til noe du kanskje vil like bedre.. :)

Back
Topp