Verdens mest fantastiske jul! *bilder*

Snikende Ullteppe

Elsker forumet
Julaften startet med god frokost og det faste tv programmene.
Mens jeg pakket alt vi skulle ha med oss opp til svigers tok Kristian og Angelica seg en tur ut i snøen.

Deretter tok vi på oss finstasen

Og reiste til svigers.

Her var to onkler, tante og søskenbarna til Angelica også! Og det var mange mange gaver under treet.
Etter en nyyyydelig pinnekjøtt middag begynte vi å dele ut gavene (svigers gjør det sånn at de deler ut alle gavene til hver person så begynner den yngste å åpne).
Angelica åpnet to gaver selv og var opptatt resten av kvelden med disse to... Jeg var litt skuffa siden min gave fra kristian ikke låg under treet :P

Etter at barna hadde åpnet gavene så la vi de og vi spiste dessert.

Da var det min tur å åpne gaver og Kristian gikk ned på knær og spurte om jeg ville gifte meg med han [:)] Jeg fniste og en tåre trillet og måtte le da jeg såg svigermor og søstra hans møse [8D] Jeg sa selvfølgelig ja og resten av gavene ble på en måte ikke viktige (men var jo selvfølgelig takknemmelig for alt og dette var beste gave jula so far)!!!

Nå har vi ryddet på plass alle gavene våre og vårt nye familiemedlem Mango (chihuahua) koser seg innpakket i pleddet i sofaen med meg [:D][:D][:D][:D][:)][:)][:)][:)]

Slenger med ett lite bilde av Angelica i den nye pysjen som hun fikk av tante Jenni [:D]

Koselig bilder , nydlig lita jente[;)][:D]

GRATULERER!!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MORRO!!!!!!!!!!!

Tihi

hehe takk [:)][:)]

Har dere satt dato da? Sa du til han du hadde dine mistanker?[;)]

ORIGINAL: rilo julegris

Har dere satt dato da? Sa du til han du hadde dine mistanker?[;)]

Har ikke satt dato nei, men blir etter at vi har fått oss hus også på sommeren en gang [:)] (Vi er på husjakt og satser på å være huseigere i løpet av 2011)

Har sagt jeg hadde mistanker, men ikke sagt at chromen hadde sladdra [8D][8D]

Hørtes ut som en fiin jul, og GRATULERER!!

ORIGINAL: JuleGnorky

Hørtes ut som en fiin jul, og GRATULERER!!

Gratulerer så mye med forlovelsen! Høres ut som en perfekt jul ja [:)]

Så nydelig snuppe du har!!
Og GRATULERER med forlovelsen

Back
Topp