Verdens herligste gutt:-)

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Får prøve meg på dagbok jeg også her og se hvor mye jeg noterer ned:). Fikk verdens herligste gutt 31. desember 2014 kl 03.13, en dag før termin som var 1. januar 2015:). Etter en trøblete start med lavt bs på 1.2 som nyfødt og 9 dager på nyfødt intensiven på sus fikk vi deg endelig hjem 9 dager gammel. Med sonde men den forsvant fort når vi kom hjem. Nå nærmer han seg 7 måneder med stormskritt og jeg kjenner det begynner å rasle i eggstokkene igjen. Hadde alldri trodd det skulle skje så fort etter fødsel da jeg bannet og steikte i bilen på vei inn til sus med pressrier og kunne full i f*** konstantere til gubben at nestemann skulle adopteres. Kunne bare mensen kommet tilbake slik at vi kan starte prøvingen på nestemann. Satser på at det går like kjapt som med første som satt på første forsøk. Gubben må kanskje også være med på tankene men tror ikke det blir noe problem. Han ønsker tette barn han også:).
 
Kjenner jeg savner vanlig a4 familieliv. Med en svigerfar som har kols og er ganske redusert pga dette og gubben som er innom der minst 3 ganger daglig for å hjelpe til å lufte hund, lage mat osv så er det ikke mye han får bidratt med hjemme. Jeg må mase meg til å få 1 times tid ute til å handle litt sårt trengte klær til meg selv. Til nå har han gått arb.ledig som har hjulpet litt slik at jeg får sett litt til mannen min men når han begynner i ny jobb i august så blir det langt mindre. Da går dagene nok i jobb, innom svigerfar, hjem og middag før jeg må legge mini og gubben igjen tilbake til svigerfar. Har så lyst til å få han i en omsorgsbolig e.l slik at vi kan få ett familieliv vi også men tviler på at svigerfar går med på det.
 
Ser ut som vi har tenner på vei her. Sutrete gutt med dårlig matlyst, sover dårlig spesielt på dagen og det er tydelig at det er noe som plager og klør noe fælt i gomene. Ser også at det er en tann som er i ferd med å bryte ut. Satser på at det er fort overstått slik at det ikke plager han for lenge:)
 
Tenner på vei. Da er det ikke lett å være liten gutt. Nå er første tann på god vei opp, og tror tann nr 2 kan bryte ut om ikke så lenge. Så kjekt å se utviklingen men det går så alt for fort. Glad jeg ikke begynner på jobb før på nyåret men skulle nok ønske vi hadde mulighet for at jeg gikk hjemme lenger:)
 
Dagen da mini ikke vil sove den 2. duppen og kun ligger og kliser og koser/leker med bamsene:). Sovner nok kjapt i kveld satser jeg på. Gjorde ihvertfall det sist gang han hadde en slik dag hvor han nektet å sove den andre duppen:p
 
Mini er blitt forkjølt igjen samtidig som tann nr 2 er på vei ut. Nesten slik at jeg mistenker at forkjølelsen og tann frembrudd har en sammenheng her da det skjedde da første tann også kom. Ikke lett å være liten nei:-/
 
Omsider fått mensen tilbake igjen :). Begynte da mini var 8 måneder ganske svakt men kom skikkelig igang nå i midten av september:). Har så lyst på 2 tette og lyst til å prøve igjen med nr 2 men så hadde det vært greit å fått kommet igang med husbygging først og fått litt bedre plass.
 
Back
Topp