Verdens flotteste OUL <3

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
I går var det endelig vår tur til OUL, og vi har gledet oss så lenge! Vi var selvfølgelig spent på om alt stod bra til fremdeles, og enda mer spent på hvem det var som lå der inne. Ivrige som vi er, så hadde vi både guttenavn og jentenavn klart!

Så kommer vi der, da, på KK på Haukeland. Tiden går, de andre slipper inn før oss, og vi blir enda mer spente etterhvert som minuttene går. Endelig kommer det en jordmor ut og roper oss opp. Hun virker utrolig trivelig! Hun følger oss inn, vi snakker litt, og så legger hun til slutt ultralydproben på magen min. Og der inne er det action!

Den lille ligger og spreller, skyggebokser og klør seg på nesen. Av og til så mye at jordmor ikke får sett det hun vil se! Alt ser fint ut. Helt perfekt, alt følger normale kurver. Akkurat passe stor. Litt endret termin, vi blir satt litt tilbake, men det gjør jo ingenting - ikke når lille er så perfekt! Så.. er det noe mer vi lurer på?

Ja.. Vi er jo litt spent på kjønnet da.. Hvem er det som er der inne? Lurt smil på jordmor, som har hatt en liten mistanke om det er en prins eller prinsesse som herjer så voldsomt der inne. Mistanke har jo vi også! Vi har både sett på ultralyden underveis, og hatt magefølelse kjempelenge! Men stemmer det? Ultralydproben finner til slutt punktet mellom beina, og selv om lille kniper beina så hardt sammen som det bare går (her skal ikke noe vises frem!), så får vi til slutt en ordentlig god titt.

Der ligger hun, så nydelig og perfekt! Litt blyg, fremdeles, men viser jo til slutt mamma og pappa hvem hun er. Det er veldig tydelig. 100% sikker blir vi aldri, sier jordmor, men tydeligere enn dette blir det jo ikke. Det var det vi også trodde, så det stemte jo godt overens med både magefølelse og egen tolkning!

"Hei mamma og pappa" vinker jenta vår i magen, når jordmor kommer på at hun kanskje skal ta noen profilbilder også, ikke bare lengdemålingene! Så printer hun ut bildene selv, og gir de til oss i gave - istedenfor at vi må i skranken for å betale, slik man egentlig skal. Vi er strålende fornøyd, og nesten litt i gledessjokk når vi går utfra Haukeland igjen for å ringe familien. Vi skal bli foreldre til en liten jente, og vi gleder oss SÅ masse! <3

Ååh, det hørtes ut som en fantastisk opplevelse - gratulerer så mye med en liten jente!

Så fantastisk! Skal til KK på OUL på mandag, kanskje eg treffe på samme [emoji7] Gratulera så masse med perfekt jenta! Magisk :)

Så fantastisk! Skal til KK på OUL på mandag, kanskje eg treffe på samme [emoji7] Gratulera så masse med perfekt jenta! Magisk :)

GLED DEG :D <3 De virket nå trivelige alle sammen der, men veldig fornøyd med hun som vi fikk! :)

Så koselig ❤️ Gratulerer så mye :) Gleder meg til det er min tur på KK.

Back
Topp