Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig greit å hoppe over ei uke ;-) Er forberedt på å bli flytta tilbake ved ordinær ul da.Sååå herlig! Så kjekt å bli flytta fram da! Det må jo være det optimale, hehe! Nydelig lita peanøtt ♡♡
Det murrer hos meg også, i tillegg har jeg hatt smerter i lyskeområdet. Men alt var bare bra. Så letta at jeg begynte å gråte der jeg lå med beina i væretHerlig ☺ vil se min spire igjen òg. Alt var ok for 2 uker siden men er blitt litt bekymret i dag pga murringer.
Hvis de som tar TUL er "anerkjent" som dyktige så forholder jordmor seg på OUL seg til TUL dato. Jeg er dog usikker på om det gjelder så tidlig som du var, men rundt uke 12 er UL mer nøyaktig enn uke 18. Har noe med at i starten så vokser fostrene mer lik.Ja veldig greit å hoppe over ei uke ;-) Er forberedt på å bli flytta tilbake ved ordinær ul da.
Men nå kan jeg endelig senke skuldrene og nyte en ikke så aller verst form
Var på st.olavs hospital og tok ul. Hun sa at den var ganske eksakt, men at den kunne bli flyttet litt. Noen dager fra og til spiller ingen rolleHvis de som tar TUL er "anerkjent" som dyktige så forholder jordmor seg på OUL seg til TUL dato. Jeg er dog usikker på om det gjelder så tidlig som du var, men rundt uke 12 er UL mer nøyaktig enn uke 18. Har noe med at i starten så vokser fostrene mer lik.
Har hatt murringer her og. Etter at jeg har sett hjertet slå. men; jeg velger å tenke at det betyr at det vokser i magenHerlig ☺ vil se min spire igjen òg. Alt var ok for 2 uker siden men er blitt litt bekymret i dag pga murringer.