Verdens fineste lyd- hjertelyden <3

Bamsemooms

Glad i forumet
I går fikk jeg høre hjertelyden til mini for første gang! Er nå 18 uker, og ikke sikker på om jeg kjenner liv... På tidlig UL hadde jeg morkaken foran, så har egentlig kunnet skylde på det...men som andre gangs gravid hadde jeg forventet å kjenne liv tidligere.... Så...må ærlig innrømme at jeg har tenkt mye, og vært engstelig for om fosteret har vært i live....(ikke gode tanker å gå med)... Jeg skal ikke på OUL før til tirsdag, så jeg synes det har vært fryktelig lenge å vente ;) ...så i går fikk jeg komme inn å høre etter hjertelyd...siden jeg ikke kjente liv og ikke hadde hørt den tidligere....! En sterk fin hjertelyd fant jordmora :) :) og jeg blei så letta...!! Nå kan jeg bare glede meg til OUL på tirsdsg :) :) <3 Lykke <3

Lykke<3 jeg er også andregangs men har morkaka bak, men kjente ikke spark tidligere denne gangen ;)

Så bra du fikk høre hjertelyden ❤ ingenting er bedre enn en bekreftelse på at lille har det bra der inne i magehuset ❤ kos deg og gled deg til ultralyd :) :)

Så godt å høre at du fikk høre hjertelyd! Jeg er helt enig i at det er den fineste lyden i verden. Dette gjør det virkelig! Gleder oss til å høre fra oul på tirsdag :)

Så herlig:) jeg er 3 gangs og har morkaken foran og kjenner veldig veldig lite. Men har doppler hjemme da, den er til god hjelp:)

Back
Topp