Verdens fineste lille lyd <3

Ambriel

Forumet er livet
Sommerfuglene 2017
Fikk doppler i posten for ca 3 uker siden. Måtte selvfølgelig prøve selv om det var tidlig, men kunne ikke finne noe. Har prøvd igjen siden med 4-5 dagers mellomrom, men først i dag fant jeg lille bønna vår :love7

10+2 i dag :happy:

Har vært så bekymra for om det faktisk er noe inni der eller ikke. Har 2 flotte barn, aldri opplevd å miste, og andre og nå tredje satt på første forsøk, så i mitt hode så er jo dette for godt til å være sant, har vært så innstilt på at denne gangen måtte det jo gå galt. Er jo idiotisk å tenke sånn, men slik er det nå bare :wacky: med andre hadde jeg 3 TUL, denne gangen har det ikke blitt noe pga fullt overalt, samt vanskelig å komme til andre steder pga arbeidstider osv. Så jeg kjente at det var ekstremt godt å høre den lille hjertelyden idag :love7

Så herlig da! :)

Så herligt!
Jeg fikk i posten på mandag. Prøvde med en gang og fant ingenting. Prøvde igjen idag. Prøver å ikke bruke lengre tid enn 10 min å lete før jeg legger den fra meg, men jeg finner ikke noe.
Jeg gjøre så godt jeg kan å ikke bli stresset :) er 11+3 idag og prøver igjen neste uke. Jeg er også førstegangs så det kan være litt det også?

Så herligt!
Jeg fikk i posten på mandag. Prøvde med en gang og fant ingenting. Prøvde igjen idag. Prøver å ikke bruke lengre tid enn 10 min å lete før jeg legger den fra meg, men jeg finner ikke noe.
Jeg gjøre så godt jeg kan å ikke bli stresset :) er 11+3 idag og prøver igjen neste uke. Jeg er også førstegangs så det kan være litt det også?
Jg og leita lenge uten å finne, men så prøvde samboeren og han fant den med en gang! Kanskje verdt å prøve?

Så deilig!! :) jeg har bare funnet den en gang, tenkte å prøve igjen til helga, er litt usikker på hvor langt jeg er etter siste TUL men tror jeg er 10-11 uker ca :)

Bare ikke bruk det for mye. Fikk beskjed av jordmor at det IKKE var bra :) fosteret kan bli stresset og er sterkere enn ultralyd.

Back
Topp