Verdens dårligste samvittighet.. =(

iho

Elsker forumet
Nathaniel våknet kl seks i dag også, så tok ham oppi sengen til meg.. Lå og lekte litt mens jeg lå og halvdøset ved siden av.. Begge sovnet igjen etter en stund, og jeg våknet av et dunk og et vræl! Da hadde nathaniel våknet, krøpet over pappaens pute som jeg hadde lagt mellom ham og sengekanten, og ramlet på gulvet!! Traff en sånn stikkontakt med plass til mange stikkontakter, så fikk seg et lite skrap og en god kul i pannen.. Herregud, har så utrolig dårlig samvittighet.. Får helt vondt av å se på pusen min, vet jo at det er min feil at han ser sånn ut! Har nest lyst å bare ha ham på fanget og kose med ham i hele dag, men det er ikke han interessert i!

Uffda, det er jo slikt som skjer vet du. 

En god klem til begge

Gjort det samme selv.. ikke med gutten, men da jenta var 9 mndr..

Det er vel tiden for masse kuler fremover for alle de små.
Jeg har IE stadig i min seng og hun kravler rundt. Bare flaks at det ikke har skjedd noe. Å det er sånn som skjer...

Hun kravler jo rundt overalt nå. Kuler både her og der... Det er ulempen med at de plutselig er mobile. Ikke tenk så mye på det du. Går så fint så emoticon

det skjedde utallige ganger med vic på den tiden... du er ikke alene=)
klem

uff ja men sånt skjer.. de har mange kuler i vente.. de skal jo krype å gå osv.. de kommer til å være blå fra topp til tå! Lisja her reiv nettopp ned modeme til internette i huet. Men det gikk bra da, litt krokodilletårer men men ;)

Det er ikke morro når det skjer.

Begge mine har detti ut av senga og soffan 1 gang hver før de var 10 mnd.Følte meg som verdens værste mamma...hører liksom det dunket i gølvet også stillheten som varer ett sekund før gråten kommer.

Minin min planta panna si på foten av vogga, så han har ett bittelite merke, bare jeg som ser det fordi jeg vet det er der.

Og de fleste vil dette ut av soffan eller senga mange ganger før de er 2.

Takk jenter!! Fælt å si det, men godt å høre lignende erfaringer! Hehe.. Dere Gjorde dagen mye bedre!! (som vanlig)

Det går helt bra!
Uggen følelse, men dette er bare en av uendelig med kuler og skrammer han kommer til å få..
Jeg har vært på nippen til å duppe av med vesla i senga men det har heldigvis ikke skjedd, hun hadde garantert føket over kanten hun også...

Det eneste man kan gjøre med akkurat det der er å holde seg våken da de små er i sengene våre :) Klarer man ikke må man stå opp. Jeg må stå opp med en gang om morgenen ellers har jeg ikke sjans haha *trøtt*

Dette har skjedd her også! I april da vi var på ferie i Danmark sovnet jeg mens han lå ytterst i sengen inntil meg. Han våknet og rullet over, og jeg våkner bare i det jeg ser han i slow motion ruller ut av sengen og skraper seg på nettbordet på vei ned! Uff, skikkelig ekkelt og forferdelig med den gråtingen etterpå :( 

For å virkelig få meg til å føle meg som en dårlig mor klarte han på samme ferie å velte en varm suppeskål over seg selv på cafe. Jeg rev til meg nærmeste vannflaske og helte over ham, og flerret av ham klærne, men det gikk bra!

Er ikke noe gøy å oppleve sånt, men det har hjulpet meg til å bli mye mer forsiktig nå! 

Ikke tenk noe på det, er SÅÅ vanlig :)

Skjønner godt at du fikk dårlig samvittighet.
Men det er sånt som skjer, de er jo så lure og aktive. Så litt kuler og skrammer blir det.
Han er jo i farta, så han tok ingen skade. Bare mamma hjertet som fikk veldig dårlig samvittighet og ble minnet om det hver gang du så kulen.

Back
Topp