Verdens dårligste mamma

Mrs White

Forelsket i forumet
Huff of huff, jeg føler meg som verdens dårligste mamma for tilfellet. Har mistet piffen. Føler meg PMSig uten å ha fått tilbake mensen. Akkurat nå vil jeg bare sitte i et hjørn å grine Men har ikke tid fordi jeg vil få gjort noe i hjemmet mens lillen (endelig) sover. Han har sovet svært urolig i natt, så han er jo trøtt det vet jeg. Allikevel tok det meg 20-30 min å få han til å sovne nå på formiddagen. Jeg følte tålmodigheten begynte å ravne og tårene brenne bak øyelokken.. Huff, og stakkars lillen, jeg ser at han merker det til tross for at jeg prøver å være som vanlig med han. Men selvsagt merker han at jeg ikke er samme sprudlende og morsomme mammaen som han er vant med.

Pappaen i huset var på julebord i går så det sier seg selv hva han gjør i dag. Og ikke noterer han hvordan jeg har det til tross for at jeg forteller at jeg "tror jeg begynner å bli gal".. I tillegg har han invitert to kompiser for å se på fotball i kveld. Det er omtrent det siste jeg har lyst på, Øl og testosteron. Ettersom han sover så er det jeg som må rydda opp i kjellerstua/tv-rommet som er bomba pga oppussing nede i kjelleren. Mannfolk!

Flere som har PMS uten å ha fått mensen tilbake?
 
Kan bli gal noen ganger av av manglende søvn, og mye som skal ordnes hjemme ja....

Sender en klem og håper det går over :)
 
Haha! Mensen kom idag, det forklarer "alt" :)
Og kvelden i går med deto guttene på besøk ble så hyggelig! Noen ganger må man bare ut med frustrasjonen..

Takk trinemor for klem :)
 
Back
Topp