Jeg blir så oppgitt! Jeg må være verdens dårligste klorbleker. Jeg er en skikkelig husmor, men visse ting duger jeg bare ikke til, sånn som å ha planter og klorbleke. I dag skulle jeg klorbleke vaskeklutene til Frida tenkte jeg, sånne hvite med rosa, gule og blå sømmer rundt. For en gangs skyld så gikk det over all forventning. De ble hvite raskt i det sterke klorvannet. Etterpå skulle jeg klorbleke en mammatopp som har gulnet litt i solen, så jeg hadde i mere vann. Til min store forskrekkelse så ser jeg at toppen har blitt skjoldete ROSA, dvs. ca halve toppen er rosa, resten er hvit. Jeg skyntet meg å bytte vann og skylle den før jeg la den i nytt klorvann, men den er fortsatt like hippiemønstret rosa! Jeg fatter ikke hva jeg gjør galt jeg. Jeg antar at vannet var litt rosa etter jeg kloret vaskeklutene, men skulle ikke det forsvinne etter at jeg la den i nytt klorvann? Nå har jeg hatt oppi enda mer klor, men jeg aner ikke om det hjelper eller ikke for det var ganske sterkt det forrige vannet jeg hadde også. Typisk min klor-bleke-flaks så ender jeg vel opp med en hvit og rosa skjoldete topp som for alltid lukter klor.[:(] Jeg er så skuffet også, for dette var en av de toppene jeg har som jeg faktisk liker best.
Hjelp?
*****************************************************************************************************
Jeg fikk vekk det rosa fra toppen igjen, så det var tydeligvis min egen feil, men det gule som jeg oprinnelig skulle prøve å klore vekk er der fortsatt. [&:] Jeg er nok fortsatt verdens dårligste klorbleker, men likevel så er jeg lettet. Nå kan jeg ha på meg toppen når vi skal ta bilder likevel.[:)]
Hjelp?
*****************************************************************************************************
Jeg fikk vekk det rosa fra toppen igjen, så det var tydeligvis min egen feil, men det gule som jeg oprinnelig skulle prøve å klore vekk er der fortsatt. [&:] Jeg er nok fortsatt verdens dårligste klorbleker, men likevel så er jeg lettet. Nå kan jeg ha på meg toppen når vi skal ta bilder likevel.[:)]