Verdens beste :)

Foggy

Glad i forumet
Satt og gråt fordi jeg er såååå sliten og har vondt i ryggen og bekkenet.... og skuffet etter legebesøk (må fortsette å jobbe noe jeg ikke orker). Det hørte snuppa på 4 det så hun kom ned å lurte på hva det var. Fortalte det og fikk en klem og så sa hun at hvis jeg ville kunne jeg komme opp å hvile meg. Hun måtte gå bak meg i trappa tilfelle jeg ramlet :)
Fant fram puter og pledd til meg :) :)
Goingen min <3 <3

Nhåå..så søt da :)
Men seriøst?? På hvilket grunnlag mener legen at du må jobbe? Orker du ikke så orker du ikke.. dårlig gjort..

Jobber mindre, men å være utslitt var visst ikke grunnlag for å sykmelde... Forklarte også at det ikke var til fordel for noen at jeg er der pga de andre må i praksis gjøre jobben for meg...og at det ikke er mer tilrettelegging som kan gjøres.
Foreslo om jeg kunne handle klær til beboerne (jobber med psykisk utviklingshemmede)....ehhh...hvor mange timer tar det? Blir mye shopping i 6 uker før permisjon. ...
Tror hun fikk litt dårlig samvittighet så skulle vurdere det på nytt når jeg skal dit til uken for glukose belastning...

Så søt hun er da:) håper legen forstår og du får sykemelding snart!

Så snill :) !! Men huff, stakkars deg, hvorfor får du ikke sykemelding om du har såpass vondt? :(
Det var dårlig gjort.

Tihi ja veldig søt og god!
Vet ikke :( føler jeg burde ha løyet og sagt andre grunner men synes jo ikke akkurat at det blir riktig heller.....får håpe på "bedre lykke neste gang" eller no...

Back
Topp