Verdens beste venn er du der?

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
hei hei jentå mi, er du der?
god dag til alle dere andre her inne og[:D]

Her er jeg Marianne, finner du meg ikke?[:D]

Hallo Gullet. KOss e det med deg i dag???[8|]

Med meg er det toppers, er litt trøtte men ellers veeeldig bra[:D]
Ikke lenge te 26 mai å min permisjon nå[:D]

nei ikkje lenge i det heila tatt;) tenke me ska gå masse turer å kosa osse i tiå før Sofie komme,hehe

Koz er din form då?
Det er så masse aktivitet i jentå mi for tiden atte, deiligt[:D]

har navn ogklart tror eg, gjelder bare å få Kenti skikkelig med, eg er helt betatt og bestemt....Lykke[:D]

Hi hi, vis eg får viljen så blir det Lykke nå.....[:D]
ja me skal gå masse turer, gledemeg sånn[:D]
koz er det med deg og Sander i dag då?
Forresten på onsdag skal meg og Nina på kino, vil du ver me oss, hadde vert kjempe kjekt?

åja Lykke nå??haha. Nytt navn 1 gong i ugå du..[8D]

Ja he he, men eg er blitt helt betatt av det navnet, ka syns du om det?
nå har du fått 2 stjerner gitt[:D]

kino ja,hmmmmm. Ka kl? DEt e idol vettu!!![;)]

Ja eg vett det egntlig, men me fant ut at me sko finne på noge en dag, for det var så lenge siden. Å på onsdag hadde hu tid, å så blei det bare sånn då[:D]kom kje på det, men kjekt å kommeseg litt ut[:D]få tiden te å gå. du velje sjøl, men du er hjertelig velkommen, vett kje ka me skal se eller når:)kan jo pøra å klem inn før eller ittepå[:D]helst før

skal bare ut på posten ein tur, så er strax tilbake[:D]

er her nå då:=)

jajajaja! Sander syde litt. Så eg må ta et stell tenke eg.. Går det bra på jobben eller

Tittitei

Tittei, ja bra på jobben[:D]
Idag skal eg møte mamma på kvadrat itte jobb, gleder meg masse te det, me skal spise så handla litt[:D]Koselig det[:D]

Glede meg te eg skal på overnatting hos dere[:D]Kenti blei glad når eg sko ver hos dokk[:D]Du sko me fått han te å kjørt i gang noge kule kaka te mor de ifm 5o års dagen hennes, kan til og med få med bilde på[:D] Hadde jo vert kjekt å hatt med på familie selskapet på søndagen...he he he[:D]

ja det hadde vært kjempe bra med kaga kan du sei! Det hadde vært show! Med bilde på å greier,HEHE

Du å pluss hu har kje varsla Sandnes posten om gratulasjon i aviså, va bare RA hu hadde ringt te var det kje det?Ja kan du kje finne et bilde å ka du vil skriva på så kan eg få Kenti te å fiksa det,kan jo spør ka det koste første? Ka type kake ville du hatt?[:D]

du er så kortfatta[&:]

Back
Topp