Verdens beste uke!!!!!

Katey

Elsker forumet
Tirsdag: Fikk igjen penger på skatten [:D]

I dag: Min far var hos hjertespesialist med mistanke om hjerteproblemer, men alt var bra[:D]

I kveld var jeg på personalmøte og fikk vite at jeg har fått jobb!!!!![:D][:D][:D]
Har vært ute av arbeidslivet siden 2003 pga en skade. Begynte i arbeidspraksis i august for å se om jeg eventuelt klarte å jobbe litt og havnet på verdens beste arbeidsplass med kjempe gode kollegaer.
Eneste minuset var at det ikke var noen ledig stilling der, så jeg visste det var midlertidig. Ikke lett å få jopbb noen andre plasser med min skade som gjør at jeg ikke kan jobbe fulle dager eller hver dag i tillegg til at det må være variert (sitte,stå og gå i løpet av en dag.)
I kveld fikk jeg vite at de var kjempe fornøyde med meg og har ordnet med at jeg kan få jobbe noen timer tre dager i uker. Helt perfekt[:D][:D][:D]
Så jeg har fått jobb!!!!! Er så utrolig stolt, lykkelig, glad osv nå!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]
Begynner allerede om 1 uke[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye med jobben[:D]

Gratulerer så mye [:)]

Så fint at du kan få jobbe med noe du liker og mestrer [:)]

ORIGINAL: *trinemor*

Gratulerer så mye [:)]

Så fint at du kan få jobbe med noe du liker og mestrer [:)]

[:)]

Hurra [:D][:D]

Gratulerer så mye med jobb. Så moro!!

Og så bra faren din var bra [:D][:D]

Takk alle sammen[:)]

Er storfornøyd med alt akkurat nå. I dag nyter jeg min siste dag i 20 årene, fyller 30 i morgen så da blir det familieselskaper her i helga[:)]

Gratulerer så mye!
Må si det har vært en positiv uke for deg :-)

Back
Topp