Verdens beste svigers

idaN87

Glad i forumet
Hadde de på kvelds i kveld, så kom vi inn på skiftarbeid og barn (både jeg og sambo går skift), så sa jeg att jeg kom til å gå over på dagtid når vi fikk unge, selv om jeg foretrekker skift, hater dagtid!
Men så sa hun att det var ikke noe å tenke på, for når den tid kommer så lovet hun att de skulle hjelpe til alt de kunne, og gleeedet seg til å bli besteforeldre[:D] Godt å høre sånnt!!!
Har virkelig vært heldig med svigerfamilien[:D]
De sitter å fantaserer om å ta med seg ungen på hytta og på andre ting allerede,spør hver gang vi er på besøk der om vi ikke blir gravide snart[8D]

Hvordan er deres svigerfamilie?[:)]

Har kun svigerfar (svigermor døde for noen år siden) og han er ikke så sprek pga tidligere kreft, brokk osv så han orker ikke passe ungene over natta og sånn.. Han stiller opp om en av ungene er litt dårlige og vi må på jobb da[:)]

Barnefri vet vi ikke hva er og hadde ikke det på bryllupsnatta engang[:-]

Min svigerfamilie er helt TOPP!
Jeg kunne ikke ha greid meg så bra uten dem!
Det er aldri noen sure miner, de snakker ikke stygt om noen, de er fantastiske mennesker som alltid hjelper så godt de kan!
Familien min har flyttet sørover, og faren min vil ikke ha kontakt med meg.. men svigers har tatt meg i mot med åpne armer og hjerte:D

Så bra[:)] Deilig med slik støtte.

Jeg har også fantastiske svigerforeldre, som stiller opp når de kan. De har noen begrensninger grunnet sykdom, men har vel så godt som aldri sagt nei til å være barnevakt.

De har et sommerhus hvor snuppa elsker å være, der var hun store deler av sommeren både med og uten oss.

Hadde det vært mulig hadde jeg prøvd å få byttet svigermor[&:] Bare tull med henne, og jeg blir sliten bare av å tenke på alle nykkene hennes. Eneste personen som klarer å tyte på meg en skallebank.

Jeg må innrømme at jeg er skikkelig missunnelig på dere som har en svigerfamilie dere fungerer godt sammen med. Har en svigerinne jeg har god kontakt med da, men uheldigvis er det ikke alle i den familien jeg er helt på bølgelengde med[:o][:'(][&:]

Æg e heldi me svigerforeldran min syns æg. Svigermor å hennes nye ektemann glede sæg vilt t å bli besteforeldre, å fantasere vel allerede om å få ta me sæg sitt første barnebarn på tur å sånn.

Svigerfar e å kjempegrei! Mulig at d e han som må kjør mæg på sykehuse vess d skjer ting på dagtid [8D]

ORIGINAL: minesmå

Så bra du er fornøyd! Jeg er også veldig fornøyd med min :-)

Renatemai9:

Sikker på det?;)
De kom nettop inn for å se at jeg har det bra for de vet jeg er mørkredd:)
Typen er på fjelltur med kompisene sine..:)
hehe:D

Det er jammen godt å kunne ha det sånn!:D
Vi er uansett heldige begge to da, når begge har verdens beste svigers;)

Mine svigerforeldre er PERFEKTE[:D][:D] Ingen som kan målast med de, sikker på de hadde vunnet første premie i betse svigerforeldre [:D][:)]

Har bare svigerfar, og han er utrolig lite engasjert!!
Får trøste meg med at jeg har verdens beste foreldre da!!

ORIGINAL: idaN87

Hadde de på kvelds i kveld, så kom vi inn på skiftarbeid og barn (både jeg og sambo går skift), så sa jeg att jeg kom til å gå over på dagtid når vi fikk unge, selv om jeg foretrekker skift, hater dagtid!
Men så sa hun att det var ikke noe å tenke på, for når den tid kommer så lovet hun att de skulle hjelpe til alt de kunne, og gleeedet seg til å bli besteforeldre[:D] Godt å høre sånnt!!!
Har virkelig vært heldig med svigerfamilien[:D]
De sitter å fantaserer om å ta med seg ungen på hytta og på andre ting allerede,spør hver gang vi er på besøk der om vi ikke blir gravide snart[8D]

Hvordan er deres svigerfamilie?[:)]

Sant det er deilig og ha slike svigerforeldre?

Min svigerfar sa i går til oss at han hadde lagt inn bud på et hus til oss...hehe...

Han vet vi ikke får lån ennå og vil at barnebarna skal ha et fast sted og bo....

Helt utrolig herlig og vite at de stiller opp!!!

ORIGINAL: minesmå

Så bra du er fornøyd! Jeg er også veldig fornøyd med min :-)

vi har god hjelp av mine foreldre og svigersene vil veldig gjerne ha henne så mye som mulig når vi er der nede og når de er her oppe. Så de er veldig kjekke å ha og snuppa koser seg veldig når hun er der

Back
Topp