Verdens beste sønn <3

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Ja, det har eg virkelig!!

I natt skreik ni frå 04-07!!! Eg var trøtt, sliten og lei som ei gammel fele! At eldste dreiv å var vanskelig gjorde det jo heller ikkje betre...
Feks var kopppen til Jo (eldste) det einaste som fekk Ni til å slutte å skrike. Men neida, den kunne han ikkje dele for alt i verden! Til slutt blei eg så forbanna på den koppen at eg kasta den ut i gangen (jada, vanvittig modent og lurt av meg) og sa at klarte dei ikkje å dele, så skulle ingen av dei få den... Og eldste laug om både bæsjing og smokker "forsvant" for å få oppmerksomhet (seier seg sjøl at ein baby som hylskriker får mest oppmerksomhet). Jada, Ni sovna kl 7, og eldste og eg sto like godt opp...
Og då sa eg unnskyld for at eg var så sint, og forklarte igjen (gjorde det nokon gonger i natt også, men kanskje ikkje fullt så rolig) at eg var veldig, veldig trøtt på grunn av skrikinga... Og at det var ikkje meininga å kjefte sånn på han, men at eg var berre så trøtt og sliten at eg blei sintare enn eg skulle.

Og når Ni sto opp etter ein time, var han sååå søt ;) Jo satte eine favorittleiken hans framfor han, så han skulle kunne leike med den =) Og pratan med sånn "prate til baby"stemme :)

Men så, når eg skulle feste han i bilen for å reise i bhg, så smilte han til meg, tok tak i armen min og kyssa meg tilbake <3 Snakk om å klare å snu dagen min fullstendig :) Eg valgte naturligvis å tokle det som eit "eg skjønner at du ikkje mente å bli så sint, mamma <3 ;) :)

Og humøret mitt skifta frå å tenke at dette var en drittdag til å føle at kanskje dagen ikkje er så verst :)

Herlig♥

Ååå, så koselig! De glimter til disse rampeungene :-)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

så god han er :)

..♡

her er de store veldig flinke å hjelper til, de henter rett som det er minsten på soverommet om morningen, skifter på ham og dekker bordet til frokost før mamma må stå opp, utrolig kjekt.

Hvor gamle er dine største Bodilmor?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Eldste er 10 og mellomste er 8 år, de er "alene" med minsten om morningen i den forstand at jeg ligger påkledd på sengen å hører etter dem ;) Skifter på gulvet og koser seg med det. Har ALDRI bedt dem om å ta ham, men de ønsker det og da ser jeg ikke problemet med det ;)

De syns jo sikkert d er kjempestas. Og d må være godt for deg å ha slike flinke hjelpere:)

De syns jo sikkert d er kjempestas. Og d må være godt for deg å ha slike flinke hjelpere:)

Ja, jeg klager ikke ;)

Hehe. Nei d vil je tru:) godt de syns d er stas m lillebror og da

Hehe. Nei d vil je tru:) godt de syns d er stas m lillebror og da

Ja det skal være bra sikkert.. De har mast og mast og mast om at de ville ha et småsøsken, så sommeren 2011 satte vi oss ordentlig ned med de og forklarte at det ikke gikk an at mamma ble gravid igjen (fikk beskjed om at jeg er steril). Så vi fikk virkelig forklaringsproblemer når han meldte ifra at han var på vei :p

Jaaa, man skal ikke lyve osv... den er litt vrien

Back
Topp