Verdens beste pappa

Friele

Glad i forumet
Her om dagen gikk jeg å hentet posten, og gjett hva jeg fant der! Samboer hadde tydeligvis bestilt denne boken:

Har lest litt i den, og den er jo rettet mot de kommende fedrene, men allikevel så vil jeg anbefale den til begge parter:) Og hva er vel bedre enn å se at den kommende pappa virkelig vil lære og være forberedt både under svangerskapet, ved fødsel og alt det praktiske som følger med i etterkant! Ble helt satt ut jeg, og litt rørt.... i disse dager.... hehe. Den er skrevet på en god og humoristisk måte, og dreier seg om alt fra hva man ikke må si til den gravide, navnebestemmelser, til tips om den første bursdagen! Legger ved en link her som jeg oppfordrer dere til å bare la stå åpen, slik at de kommende fedrene kan la seg friste:
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506

Utrolig koselig!!:)

Så koselig da!

Jeg leste denne boka, og ble fornærmet av den :P Det står at navnet "Maximilian" lukter gamle kniplinger(eller no :P) i den. Snøft! 

Så heldig du er som har en så hengiven ventepappa! SLike tilstander er det ikke her i heimen :p
Jeg hadde kastet meg om halsen til kjæresten og grått en skvett om det hadde skjedd her:p

Mannen min fikk den i gave..og har storkost seg med den

Back
Topp