Verdens beste pappa! <3

Soltina

Forelsket i forumet
Her er en tråd til ære for februar-fedrene!

Jeg er så glad for alt det min kjære mann hjelper meg med! Han er virkelig verdens beste medisin for en sliten nybakt mor! <3
Både hushjelp og babytrøster.

Og hurra for 14. dagers fødselsperm for far! :-D

Spennende tid i møte <3

Veldig fin og positiv gest! :) Min mann er også utrolig god. Han gjør det meste i huset, og med sønnen vår. Om natten avlaster han meg med matingen selv om han jobber.

Er veldig takknemlig for å ha ham! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Samboeren min har reddet tilværelsen her og. Han styrer og ordner rundt oss, passer på at jeg har pute i ryggen under amming, tilgang på vann, henter teppe når jeg fryser, lager middag hver dag, skifter bleier og handler. Jeg er så glad i ham og glad for at jeg har ham. Og han er så utrolig flink med babyen, jeg elsker å høre på at de to pludrer ved stellebordet :D

Sent from my iPad using BV Forum

Min samboer er også en helt for meg! Jeg har hatt så mye vondt, og vært så lite som skal til for å knekke meg! Han står på å rydder, lager mat, passer på og koser på lillegutt når jeg trenger litt avlastning :) jeg hadde aldri klart meg uten han <3 håper snart jeg blir så god form at jeg kan steppe opp litt å hjelpe til <3!! Det fortjener han ! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må skryte av min mann også. Han er så god å ha. Han har vært en god støtte hele svangerskapet og nå er han bare helt utrolig. Han har stått på kne foran do for å holde rundt meg mens jeg har gråte pga smerter i sting når jeg tisser. Han skifter bleier og duller med den utrolig deilige lille jenta vår. Han lager mat, vasker opp og ordner med pumpa mi. Han har også holdt pumpa ettersom jeg ikke hadde flere hender da jeg måtte amme samtidig. Han maserte meg også i går. Fikk litt vondt etter jeg måtte amme i bilen. Ingen god støtte der. Kjenner virkelig at jeg elsker den mannen. Så glad for at han ikke har en jobb han må på hver dag. Han jobber bare på vinmonopolet innimellom.

Pappen hadde 14 dagers perm i forbindelse med fødsel, og da var han utrolig flink og tok seg av alt som har med hus og middag og vasking å gjøre. :-) Det var gull verdt! Nå er det 6 uker siden fødsel og nå er det jeg som gjør husarbeid, handler, vasker klær til den store gullmedaljen og lager middag hver dag. Når pappaen i huset kommer hjem fra jobb, ligger han på sofaen og ser på tv omtrent til han legger seg om kvelden - han er jo så sliten etter en lang dag på jobb (!). Han skifter stortsett bare bleie dersom jeg ber han om det. Kjenner jeg er sliten (og litt misunnelig på dere)....

Her er en tråd til ære for februar-fedrene!

Jeg er så glad for alt det min kjære mann hjelper meg med! Han er virkelig verdens beste medisin for en sliten nybakt mor! <3
Både hushjelp og babytrøster.

Og hurra for 14. dagers fødselsperm for far! :-D

Spennende tid i møte <3
Kunne ikke sakt det bedre selv. ♡ har i tillegg ei på 2 år som er mammadalt, så her stiller pappa opp fult for måde en sliten mamma, gråtende barn og kveldskos for storesøster når lillesøsster må ammes. :-)

Kan ikke få skryte nok av sambo. Han er rolig og tålmodig. Han har fra jeg ble beordret sofatjeneste i oktober til jeg kom meg på føttene etter ks, laget mat, vaska klær og hus, måka snø, tatt seg av store jenta vår og hjulpa meg med nattstellet. Han driver fortsatt, 2mnder etter fødsel og duller med meg. Siden han jobber 2uker på nordsjøen så er han super flink til å avlaste meg når han er hjemme. Lar meg sove mye, dusje lenge og passer på at jeg får litt fred og alenetid.
Kommer alltid med komplemanger, klemmer meg ofte og forteller meg hvor mye han elsker meg.
Kunne ikke fått meg en bedre mann eller far til mine barn. ♥♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp