Verdens beste naboer - trenger julegavetips

delfie

Elsker forumet
Marsboerne2017
Naboen vår er verdens beste nabo. De bryr seg såå veldig om ungene mine. Ungene er der nesten hver dag, gjerne i flere timer. De passer dem også dersom jeg trenger barnevakt. Og ofte når jeg holder på å pakke ungene i bilen for å dra til hestene for å fore, kommer hun ut og foreslår at de kan være til henne mens jeg drar. Hvis det går to dager uten at ungene har vært hos henne kommer hun hit og spør om ikke en eller flere av ungene har lyst til å finne på et eller annet. Nesten  det første Lillemann sier hver eneste morgen er "jyst Jise!!" Og når jeg da sier at "nei, du må vente litt, for Lise sover enda." Jeg prøver å drøye det litt da sånn at de kan få morgenen i fred.  Da er svaret hans "jyst Toje"
I starten var det mes Hun som ordna med ungene, men de siste månedene har også Han tatt seg mye av dem. Sjøl om Hun ikke er hjemme når ungene går dit er det aldri sånn at de må snu. Nei, Han lar dem komme inn og ordner like mye med dem som Hun gjør. Lillemann spør nå nesten like mye etter "Toje" som etter "Jise".

Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten dem det siste halvåret. Jeg er sikker på at det er deres fortjeneste at jeg ikke har gått i oppløsning! Hun har vært med Snuppa på juleavslutning på skolen da jeg ikke kunne, Han har tatt med seg Lillemann ut og sparka ball. Og de har kommet og sett på når Snuppa har spilt fotballkamp eller bare trent. Og de har kost med og passa og trilla tur med Frøkna.Og da Snuppa fikk blokkfløyte på skolen og jeg etter ganske kort tid hadde fått nok, hadde de lyst og ork til å høre på henne i evigheter. Sønnene deres, to gutter på 19, har også tatt seg godt av ungene. Prater med dem, leker med dem og ser film samme dem.

Tenkte jeg måtte gi dem en skikkelig oppmerksomhet nå til jul. Har funnet en perfekt gave til henne, hun er veldig glad i smykker så hun får et hjemmelagd smykke jeg kjøpte på en stand på åpen julegård. Men hva skal jeg gi Han da? noen som har gode tips???

så heldig du er med så snille naboer[:D][:D]
Jeg har desverr ingen tips til julepresanger, sliter veldig med å finne på noe til mannfolka sjøl[8D]

ja de hørtes ut som verdens beste naboer.!!! jeg er dårlig på julegave tips. sorry. curl sine hørtes bra ut[:D]

Så koselig da!!!!  Du er heldig!!!!

Hun får et smykke, kanksje han kan få en slipsnål med gravert på baksiden "verden beste nabo" eller no sånt.

Eller gi en kurv med spekamat og dram eller ost og vin............men det er ikke et minne som varer da.

Hva med et inrammet bilde av ungene.......
ikke for stort, de har sikkert masse bilder fra før på veggene[;)][;)][;)]

Så heldig du er, som har så flotte naboer!!!![:)]

Ja jeg er kjempeheldig!! De er bare snille og gode hele tiden!

Jeg kjenner dem heller ikke så godt, vi flytta jo hit i vår og Hun begynte å ta kontakt med ungene tidlig i sommer. Var først utpå sommeren, en stund etter Frøkna var født, at jeg begynte å prate noe særlig med henne. De er ganske stille og rolige og prater ikke så mye om hva de liker osv. Men jeg vet at Han er veldig opptatt av fotball og da helst Manchester. Jeg vet faktisk ikke om de drikker.

Mange gode forslag her da...

Du er kjempeheldig jo!

har en nabo selv som har tilbudt seg, men har vært skeptisk siden jeg ikke kjenner de!

men nå fikk jeg endelig en frisørtime jeg bare MÅ komme meg på, så tenkte å høre om hun ville ha Even på fredag.... det gjør hun sikkert=)

Hva om du lager en kalender?
Eller gjør slik som jeg hermet etter Elvir@
Scrapper en boks(kjøpte en slik tinnboks med pepperkaker på kiwi til 45,-) og putter godis oppi, og kanskje enn lapp eller ett brev med takk for hjelpen?
kan ta bilde av min boks og vise da!

Kanskje Elvir@ vil vise sine også? De ble mye finere enn mine[8D][8D]

kalender ja, god ide! Men får jeg den før jul nå da?  Vil gjerne se bilde av boksen du skrappa!

Du kan SCRAPPE kalender selv vettu=)
Da får du den før jul:)

Jeg har lagt ut bilde av den jeg laga, men kan vise igjen viss du vil!
Boksen kommer...holder på å laste opp bilde=)

Å den boksen var fiin Chicka!!

Problemet er vel at jeg ikke har fremkalt et eneste bilde de siste fem årene. Har bare mange hundrevis av bilder på dataen!! Kanskje jeg skal velge ut noen og få de fremkalt på fotobutikk. Kan jeg bare lagre bilder fra daaen på en cd og ta med den til butikken?

Men uansett så trenger jeg jo en gave som er til han og da. Syns jeg må det ettersom hun får det smykket.

Du kan ta med cd ja!
Jeg printer ut selv jeg!!!

Åssen type person er han da?
Hva med å kjøpe en fin bok? noe som han liker?
Enten det er jakt, vin eller geografi?
Spør gjerne henne! Det gjør jo ikke noe!

Jeg fant noe som passa PERFEKT til svigermor(utenom denne boksen da)
hun har litt slik "gammel" stil hjemme, og er glad i damle ting!
Så jeg fant en bok, nye tstamentet fra 1891!
Kjempeflott, og hun kommer til å bli så glad!

ORIGINAL: CHICKA™ F.F.D.M.B.L

Du kan ta med cd ja!
Jeg printer ut selv jeg!!! Printer du med vanlig printer og fotopapir da eller? Har noen fotopapirark, men de er jo A4 str, hvordan får jeg flere små bilder ut av det da?

Åssen type person er han da? Kjenner han jo ikke så godt, men han er en stille rolig person som liker fotball og går endel turer i nærområdet her.
Hva med å kjøpe en fin bok? noe som han liker? Aner jo ikke om han liker å lese
Enten det er jakt, vin eller geografi?
Spør gjerne henne! Det gjør jo ikke noe! Kan jeg det da? Hun kommer nok bare til å si at jeg ikke skal kjøpe noe...

Jeg fant noe som passa PERFEKT til svigermor(utenom denne boksen da)
hun har litt slik "gammel" stil hjemme, og er glad i damle ting!
Så jeg fant en bok, nye tstamentet fra 1891! Den boka kommer hun nok til å bli veldig glad for!!
Kjempeflott, og hun kommer til å bli så glad!

Jeg har en slik BILLIG BILLIG multiprinter!
Men går bra med vanlig også! skal være en intillingsknapp en plass der du kan velge str på printeren tror jeg!
Jeg bruker mye 6*8cm eller 9*13 når jeg scrapper kalender...

Hva med den store fotballboka til han Arne Scheie???
Det gjør ikke noe om han ikke er bokleser da, dette er ikke en typisk lesebok...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=81192

Men ja, du kan godt spørre...Og sier hun at du ikke skal kjøpe noe så si at du insisterer!!!

Back
Topp