Verdens beste mormor!

Mammaia 81

Elsker forumet
Herlighet, mamma har bare tatt helt av med forberedelser til sitt første barnebarn! Så utrolig gøy å se hvor mye hun gleder seg! Fikk med meg en hel sekk med ting hjem fra påskeferie, og har bare sittet og sett på og sortert i kveld :) Hun har bl.a fått tak i sprinkelsengbeskytter som hun har sydd nytt trekk til, overmadrass til sprinkelsenga, ull-underlag for å ha i vogn/kurv/vugge, ullklær osv. Og så har hun fått kjøpt to utedresser brukt i sånn herlig "bamsestoff". Det ene var todelt hvitt, og det andre var lysebrunt!M Kjempesøtt med bamseører og hale på :) Hun har applikert på et lite lyseblått hjerte på den ene, og den var bare skjønn!

I tilegg har hun sydd og strikket masse fint til babyrommet og babyen! Har lagt ut noen bilder her om noen har lyst å se! http://maichenh.blogspot.com/ Jeg er bare så utrolig stolt av henne :)
NÅ begynner lysten til å kjøpe noe selv å komme :) Har ikke kjøpt en eneste sokk foreløpig, men i morgen tror jeg at jeg må ta meg en tur :)

så heldig du e, utrolig flink hu e da. Va ikke bare en ting, men så mase da. stolt mormor her ja[:D]

for ei herlig og kreativ mormor:) så utrolig mye fint ho hadde laga[:)]
så gøy når du ser hvordan de gleder seg de også[:D]

ORIGINAL: lykkelig87

Så mye lekkert! [:)] 

Aaaawww...SNILLE mormor da!

...ønsker min mamma var sånn....

Jeg blir bare helt overveldet, og merker at jeg har lyst til å lære meg alt nå som jeg selv skal ha barn :) Har hatt crash-course i strikking i påsken, og har strikket en ganser i str. 6 mnd, men må bare innse at jeg har langt igjen :)

Så mye fint!!! Mammaen din er veldig flink! Må hilse henne å si det[;)]

Kule de vimplene, søsteren min har spurt om hun skal sy slike. Men hvor skal de henge liksom??

Tusen takk, Tekanne, hun er veldig stolt over å bli bestemor, og det er så utrlig deilig å se hvor hun gleder seg, for jeg vet at mange ikke opplever det samme :) Evig takknemlig for alt jeg får :)

Litt usikker på hvor jeg skal ha vimplene, men det finner jeg ut av etterhvert! Kanskje henge under en hylle, i et hjørne e.l.? Får surfe litt på nett etter inspirasjon :)

Åh, så fint! Og så moro å ha så mye som ingen andre har! [:)]

Back
Topp