Verdens beste mamma!

Hilde-Anita

Gift med forumet
Det er min mamma det! [:)]
Hun shopper og strikker alt mulig til den lille! Hun har og kjøpt inn stoff for å sy nytt trekk og himmel til vogga vår! I morgen kommer hun for å hjelpe meg å vaske rundt, og klokka to har hun bestilt og betalt fotpleietime til meg! Hun er helt utrolig! [:D] Glad i mammaen min!

så flott, da!!!!

du har sikkert fortjent alt....

har en slik svigermor, jeg... er deilig!

Jeg tror det må være mamma'n min og svigermora mi som er verdens beste mammaer[;)]

[:D][:D][:D]De hjelper også til med alt!![:D][:D][:D]

DET ER GODT MED EI GO' MAMMA, SPESIELT NÅR EN ER GRAVID[:)] HUN GLEDER SEG VEL OMTRENT LIKE MYE SOM DU TIL BEBISEN KOMMER, TENKER JEG[:)] ER DET HENNES FØRSTE BARNEBARN?[8|]

oi då kor heldi dåkk e. mora mi renge bærre før å få mæ t å hjelpe ho.
men d e bra alle fortjener å bi skjæmt bort me jevne mellomrom

så heldig du er da, koselig da at man føler man blir tatt ordentlig godt vare på[:)]

jeg har en sånn bestemor jeg da[:)]

ORIGINAL: nordlending

DET ER GODT MED EI GO' MAMMA, SPESIELT NÅR EN ER GRAVID[:)] HUN GLEDER SEG VEL OMTRENT LIKE MYE SOM DU TIL BEBISEN KOMMER, TENKER JEG[:)] ER DET HENNES FØRSTE BARNEBARN?[8|]

Dette er hennes tredje barnebarn, men de andre to bor ett stykke unna! Og siden jeg er eneste jente i flokken er det kanskje litt spesielt. [:)]

Så fint! Snart skal vi bli de aller beste mammaene! PS Min mamma er forresten best!

Sender deg en snill mamma her! Sia du e ei tromsøpia [:)]

Hei. Jeg er så heldig at jeg har verdens beste mamma og pappa jeg. Vi kjøpte oss et gammelt hus fra 1925 for 2 år siden. Dette huset har pappaen min pusset opp på egenhånd. Med litt hjelp av oss til maling og tapet. Mens mammaen min har vært dagmamma for lille Mia i 2 år + at ho har ordnet i hagen og hjelper til med en god del husarbeid. Så jeg sier at jeg blir skyldig arv jeg [:D]

Men de sier selv at de gjør dette bare for at de vil vårt beste.
Og det sier ganske mye synes jeg

Så heldig du er Hilde-Anita[:D]
Jeg har også værdens beste mamma...

Mamman min er også verdens beste!

Håper å kunne leve opp til henne en dag.. [:D]

Jeg har (også) verdens beste mamma! Blir jeg halvparten så god mamma som henne skal jeg være godt fornøyd!

Det beste med å ha verdens beste mamma, er at mine barn kommer til å få verdens beste bestemor også[:)][:)]

Haha, bra det finnes mer enn en "verdens beste mamma" da!

Så godt at det finnes så mange gode mammaer rundt forbi!! Min mamma er også helt kjempetopp, men dessverre ser jeg henne ikke så mye... Det blir nok bedre når vi flytter hjem til sommeren!!!

Back
Topp